حسن ریاحی دبیر جشنواره موسیقی فجر شد

حسن ریاحی به پیشنهاد رئیس شورا و تأیید شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر این دوره جشنواره موسیقی فجر منصوب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن ریاحی با صدور حکمی از سوی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منصوب شد.

سید مجتبی حسینی در حکم حسن ریاحی به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر نوشته است:

«نظر به حسن سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و تأیید اعضای محترم شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر، به موجب این حکم به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منصوب می‌شوید.

امید است تجربه سال‌ها فعالیت هنر و سابقه مدیریتی حضرتعالی در کنار حمایت‌های شورای سیاستگذاری و هنرمندان موسیقی، زمینه برگزاری باشکوه این دوره از جشنواره را فراهم آورید.»

بر اساس آئین نامه جشنواره، شورای سیاستگذاری، وظیفه بررسی و تصویب راهبردها، تعیین رویکردهای کلان و تصویب کلیات جشنواره را برعهده دارد و دبیر جشنواره با تأیید شورا معرفی می‌شود.

حسن ریاحی پیش از این نیز دوره‌های نوزدهم تا بیست و یکم و دوره‌های بیست و ششم تا سی و یکم، دبیر جشنواره بین المللی موسیقی فجر بوده است.

کد خبر 446568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.