آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در ۶ مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۳۴ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و سه مورد فوتی در این بازه زمانی رخ داده است.

سید علیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۶۳ هزار و ۶۲۸ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: چهار هزار و ۱۷۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که سه نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل نطنز، یک نفر اهل تهران و ۳۴ نفر اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۲۴۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۴۵ نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

وی تصریح کرد: سه مورد فوت که یک مرد ۷۴ ساله، دو زن ۷۶ و ۶۴ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

مروجی اضافه کرد: با اضافه شدن ۳۸ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش سه هزار و ۲۹۱ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده و حداکثر سن بیمار بستری در بخش‌های ویژه مراکز درمانی منطقه کاشان ۹۰ سال و حداقل سن بستری ۲۰ سال است.

کد خبر 446564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.