۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
سردرگمی پپ هنوز ادامه دارد

پس از خداحافظی کاپیتان سابق سیتزین ها از این تیم، پپ دیگر هیچ گاه نتوانست زوج خط دفاعی مورد علاقه اش را در منچستر سیتی بسازد و این سردرگمی برای یافتن جانشین کمپانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، یک فصل دیگر از رقابت‌های لیگ برتر انگلستان شروع شده و باشگاه‌های قدرتمند انگلیسی جدال سنگین و نفس گیر خود را آغاز کرده اند. جدالی که فصل گذشته به هر ترتیب به سود لیورپول به پایان رسید و این تیم پس از سال‌ها موفق شد به عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست پیدا کند، اما در این میان شاید بزرگترین علتی که باعث شد من سیتی از رقابت با لیورپول عقب بماند، نداشتن یک مدافع شش دانگ در قلب خط دفاعی بود.

تقریباً هجده ماه پیش کمپانی برای آخرین بار در لباس منچسترسیتی به میدان رفت و از آن زمان، پپ گوادریولا با مشکلات زیادی در این قسمت از ترکیب تیمش دست و پنجه نرم می‌کند. مشکلات متعددی که شاید از اصلی ترین دلایل کوتاه ماندن دست یاران سیتی از جام‌ها باشد.

البته سران من سیتی نیز هر ار که توانستند برای پپ انجام دادند تا این مربی بتواند جایگزین شایسته ای برای کمپانی پیدا کند، اما این اتفاق هیچ گاه نیافتاد. بازیکنان متعددی از آن زمان در پست دفاع میانی برای منچسترسیتی به میدان رفته اند که از میان همه گزینه‌ها تنها لاپورته موفق شد انتظارات را برآورده کند و حضور بازیکنی همچون جان استونز نیز کمکی به پپ نکرد تا آنجا که وی در برخی از بازی‌ها به جای استفاده از اوتامندی و یا استونز در دفاع میانی از هافبک‌های تدافعی خود همچون فرناندینیو و رودری بهره برده است.

البته در این فصل منچسترسیتی بار دیگر شانس خود را برای یافتن جانشین کمپانی امتحان کرد و ناتان آکه را از بورنموث به خدمت گرفت. این مدافع جوان عملکرد خوبی در باشگاه بورنموث داشت و چندین باشگاه نیز خواهان جذب وی بودند اما او در نهایت پوشیدن لباس آبی در منچستر را انتخاب کرد.

در حال حاضر از گزینه‌های دیگری نیز نام برده می‌شود که ممکن است در آینده برای تکمیل زوج خط دفاعی به منچستر بپیوندند. کالیدو کولیبالی، کانده، خیمنز و دیاز از جمله این بازیکنان هستند که البته بیش از همه احتمال می‌رود دیاز از باشگاه بنفیکا به جمع شاگردان پپ اضافه شود تا شاید بالاخره سرگردانی این سرمربی اسپانیایی برای بهبود عملکرد خط دفاعیش به پایان برسد.

کد خبر 446559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.