تمدید مهلت ثبت‌نام در بخش‌های ملی سینماحقیقت

با توجه به پاندمی ویروس کرونا مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی ملی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» یک هفته تمدید شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با توجه به پاندمی ویروس کرونا، دشواری تولید فیلم مستند در کشور و درخواست جمعی از مستندسازان، مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی ملی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی "سینماحقیقت" یک هفته تمدید شد.

تهیه‌کنندگان و فیلمسازان متقاضی حضور در بخش‌های رقابتی ملی جشنواره حداکثر تا روز ۱۲ مهرماه ۹۹ فرصت دارند فرم شرکت در چهاردهمین دوره سینماحقیقت را روی پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir و یا وب‌سایت مرکز گسترش www.defc.ir به صورت آنلاین تکمیل کرده و تا ۱۵ مهر، نسخه نهایی فیلم خود را از طریق ارائه لینک یا به شکل فیزیکی به دبیرخانه سینماحقیقت ارائه کنند.

مسابقه ملی، جایزه شهید آوینی، بخش ویژه کرونا و فیلم‌های مستند کارآفرینی، بخش‌های رقابتی ملی این دوره جشنواره سینماحقیقت هستند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت را به دبیری محمد حمیدی مقدم، در آذرماه ۱۳۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

کد خبر 446552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.