تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، روح‌الله متفکرآزاد در نشست علنی امروز -یکشنبه، ۶ مهرماه- مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

- تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به وزیر امور خارجه: لزوم پیگیری برای دایر کردن پرواز میان ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس برای حضور کارگران ایرانی در محل اقامتشان. همچنین تذکر به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: لزوم بهره‌مندی قالیبافان از تسهیلات کرونا.

- تذکر مهدی شریفیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به وزیر نیرو: لزوم رفع مشکل افت فشار و قطع مکرر آب شرب شهرک واوان شهرستان اسلامشهر.

- تذکر غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل جاده بهشهر به زاغمرز.

- تذکر علیرضا نظری و ۲۳ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: لزوم رسیدگی به تخلفات بانک آینده در تسهیلات اعطایی به شرکت‌های زیرمجموعه خود.

- تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات و ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: چرا باید سیاست‌ها و تصمیمات متولیان وزارتخانه تا ۲۴ ساعت قبل از شروع سال تحصیلی ناگهان تغییر کند.

- تذکر الله‌وردی دهقانی نماینده ورزقان به وزیر راه و شهرسازی: علت اجرای تبعیض‌آمیز طرح‌های بزرگ زیرساختی از جمله راه‌آهن در سراسر کشور و تغییر مرکز شهرستان ورزقان از این شهر به یک روستا و سو استفاده کارشناسان از بیت‌المال چیست.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای آموزش و پرورش، تعاون، بهداشت و علوم: لزوم توجه به دغدغه معلولان نسبت به آزمون استخدامی آموزش و پرورش، لزوم تأمین واکسن آنفلوآنزا مورد نیاز استان اصفهان، لزوم انتخاب مجریان توانمند و باحوصله جهت استقرار در کنار معلولان متقاضی شرکت در آزمون‌های گوناگون.

- تذکر معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در حذف ضریب داوطلبان بومی آزمون استخدامی در مناطق محروم.

- تذکر سید محسن دهنوی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به وضعیت آشفته بازار خودرو.

- تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم رسیدگی به اختلاف احکام حقوقی کتابداران شاغل در کتابخانه‌های عمومی با سایر کارکنان.

کد خبر 446551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.