احداث پنج پارک کودک کرمان در مناطق پنج‌گانه هم‌زمان با روز جهانی کودک

شهردار کرمان گفت: هم‌زمان با روز جهانی کودک، ساخت پنج پارک کودک در مناطق پنج‌گانه شهر کرمان آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به احداث پارک‌های ویژه کودکان در همه مناطق اظهار کرد: در کنار آغاز ساخت پنج پارک کودک، برنامه‌های فرهنگی و محتوایی متناسب با روز جهانی کودک نیز اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت طراحی برنامه‌های ویژه کودکان و متناسب با ایام اربعین و حال و هوای ماه صفر که امسال با روز کودک هم‌زمان شده، افزود: بعد از پایان ماه صفر و ایام عزاداری، ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح با توجه به محدودیت‌های کرونایی، در فضای مجازی و فضاهای باز سطح شهر، مطابق با آخرین تصمیمات ستاد کرونای استان برگزار می‌شود.

شهردار کرمان با اشاره به ضرورت طراحی و نصب المان‌هایی ویژه کودکان با توجه به پایلوت بودن کرمان به عنوان «شهر دوستدار کودک»، افزود: مناطق پنج گانه شهر کرمان نیز ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت روز جهانی کودک تدارک خواهند دید.

وی افزود: همچنین خانه فرهنگ مشارکتی کودک و نوجوان همزمان با روز جهانی کودک در قالب پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح» به بهره‌برداری خواهد رسید.

عالم‌زاده پیشنهاد برگزاری مجازی جشنواره «اسباب‌بازی» را که امسال به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده در قالب نمایشگاه و فروشگاه مجازی مطرح کرد.

کد خبر 446541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.