آخرین آمار ابتلاء و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ششم مهر

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ششم مهرماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه ششم مهرماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور سه هزار و ۳۶۲ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۴۴۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۳۷۴ هزار و ۱۷۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۹۵ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۲۵ هزار و ۵۸۹ نفر جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۳۷۷ مورد، بستری‌های بیمارستانی به شمار می‌آیند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: چهار هزار و ۵۹ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون سه میلیون و ۹۳۲ هزار و ۵۷۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 446536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    6 1
    همینجوری پیش بره مرگ روزانه 2000نفرهم برامون عادی میشه خدایا خودت به دادمون برس
  • ایلاف IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    3 1
    داره چه بلایی سرمون میاد؟؟مسولین چراهیچ کاری برای مردمتون نمکنیدآخه؟؟
    • گودرزی IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      5 0
      چرا میگی مسولین ب فکر نیستن ..مگه یادتون رفته روز ۱۳ بدر چنان حکومت نظامی بود تمام راه ها رو بسته بودن و جریمه ۵۰۰ هزار تومنی برای تردد ماشین ها در نظر گرفته بودن...آخه کرونا فقط روز ۱۳ ب در وجود داشت روزهای دیگه اصلا وجود نداشت
  • ناشناس IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    5 0
    چرا آماری ازسیستان وبلوچستان اعلام نمیکنن