رونق گردشگری شهری تیران‌وکرون با مشارکت بخش خصوصی

شهردار تیران گفت: شهرداری این شهر قصد دارد تا با دعوت از سرمایه‌گذاران و ایجاد بسته‌های تشویقی زمینه جذب گردشگر را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن شفیعی در نشست خبری با اشاره به همه‌گیری بیماری کووید ١٩اظهار کرد: با شروع این بیماری، شهرداری تیران تمامی اقدامات خود را بر اساس پروتکل‌های بهداشتی را اجرا کرده است.

وی افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی در سطح شهر یکی از اقدامات اولیه شهرداری در این زمینه بوده است؛ ضد عفونی تمامی معابر و اماکن عمومی و مدارس نیز در چندین نوبت انجام شد.

شهردار تیران با اشاره به توزیع مواد شوینده و ضد عفونی در سطح شهر و اماکن عمومی، افزود: تمامی مراکزی که امکان تجمع شهروندان را داشته از جمله سالن‌های اجتماعات، مراکز گردشگری، تعطیل شده است و اجازه تجمع بیش از حد در این اماکن داده نمی‌شود.

شفیعی با قدردانی از مشارکت‌های مردمی در امورات شهری گفت: در دوران کرونا تعامل خوبی بین ادارات و شهرداری تیران وجود داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری، جذب سرمایه‌گذار بوده است، عنوان کرد: شهرداری تیران قصد دارد تا با دعوت از سرمایه‌گذاران و ایجاد بسته‌های تشویقی زمینه جذب گردشگر را فراهم کند.

شهردار تیران ادامه داد: با کمک و مشارکت اداره راهداری طرح اصلاح جاده‌های ورودی تیران اجرا شد؛ ۵۰ درصد از عملیات احداث قسمتی از زیرگذر و پهنه‌های سطحی جاده به عهده شهرداری و ٥٠ درصد به عهده اداره راهداری است.

کد خبر 446535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.