تبلیغات دولت برای مسافرت نرفتن، هتل‌ها را ضررده کرده ‌است

نایب رئیس جامعه هتل داران اصفهان گفت: مرتباً جلسات و کمیته‌هایی برای تبلیغات و بازاریابی تشکیل شده‌T اما تبلیغات منفی سطح جامعه مبنی بر عدم سفر، باعث به مشکل خوردن برنامه‌های ما شده است.

علیرضا رئیسی، نایب رئیس جامعه هتل داران اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: ضمن این که جنگی اقتصادی با ایالات متحده داریم و این مسئله تأثیر شدیدی روی اقتصاد ما داشته، کرونا نیز مشکلات زیادی را در حوزه گردشگری به وجود آورده است. در حال حاضر، چند ماه است که برخی از هتل‌ها بازگشایی شدند، اما با این حال، مشکلات کم نشده و استقبال از آن‌ها کم بوده است که یکی از دلایل مهم آن، تبلیغات دولت و صداوسیما برای مسافرت نرفتن است.

وی افزود: وقتی چنین وضعیتی وجود دارد، فقط مسافرانی را داریم که مجبور به سفر برای مسائل کاری یا غیره هستند و این کمبود مسافر، باعث متضرر شدن هتل‌ها می‌شود. مرتباً جلسات و کمیته‌هایی برای تبلیغات و بازاریابی تشکیل شده‌، اما تبلیغات منفی صداوسیما، باعث به مشکل خوردن برنامه‌های ما شده است. هتل‌ها پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی عمل می‌کنند و مرتباً کنترل می‌شوند. با این حال متأسفانه مسافر برای اسکان در این هتل‌ها وجود ندارند.

رئیسی ادامه داد: قرار بود که سرویس‌های رایگان گردشگری در هتل‌ها ارائه شود که به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونا در اصفهان، برنامه‌های ما لغو شد. ضریب اشغال هتل‌های اصفهان در سال جاری زیر پنج درصد بوده است.

او با اشاره به پیشنهاد ورود تأسیسات گردشگری به بازار سرمایه، خاطرنشان کرد: چرا باید صنعت گردشگری وارد بازار بورس شود؟ وقتی سرمایه ثابتی در این صنعت و هتل‌داری نیست، چرا باید وارد بورس شود؟ سرمایه ما خدمات و مکان در اختیار ماست و یا توجه به ضرر ده شدن هتل‌ها ورود به بورس اتفاق مثبتی نیست.

کد خبر 446531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.