لکه‌گیری بیش از ۹ هزار مترمربع از معابر ساری

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری گفت: در یک سال گذشته در ۲۰۵ نقطه از شهر ساری عملیات ترمیم آسفالت انجام شده که در این بخش از خدمات نیز توانسته‌ایم ۹ هزار و ۷۳ مترمربع از معابر شهری را لکه گیری کنیم.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته با اشاره به عملکرد یک سال گذشته سازمان عمران شهرداری ساری با اشاره به انجام ۶۶ هزار و ۵۶۶ مترمربع آسفالت معابر، اظهار کرد: در این مدت ۴۶ خیابان تحت این عملیات عمرانی قرار گرفته که در مقایسه با مدت مشابه خود، پیشرفت ۲۱۳ برابری داشته است.

وی افزود: در یک سال گذشته در ۲۰۵ نقطه از شهر ساری عملیات ترمیم آسفالت انجام شده که در این بخش از خدمات نیز توانسته‌ایم ۹ هزار و ۷۳ مترمربع از معابر شهری را لکه گیری کنیم، البته در راستای انجام مکانیزه این خدمت عمرانی از دستگاه فلاسک لکه گیری آسفالت و قیر امولسیون بهره گیری شده است.

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری از جدیت تیم‌های عملیاتی این سازمان در تقویت زیرساخت‌های خدمات شهری یاد کرد و گفت: در این مدت ۱۱ کانال در مناطق مختلف ساری احداث شده که پیشرفت بیش از دو برابری را داشتیم و در سه نقطه از این شهر لایروبی انهار در سطحی گسترده عملیاتی شد.

بربسته با بیان اینکه بروزرسانی و توسعه مبلمان شهری در یک سال گذشته به جد مورد اهتمام شهرداری ساری بوده است، تصریح کرد: سازمان عمران در این مدت ۱۱ عملیات پیاده روسازی را به مساحت حدود ۹ هزار و ۱۳ مترمربع اجرا کرده که در مقایسه با مدت مشابه خود، بیش از ۱۰ برابر پیشرفت داشته است.

وی پیشرفت دو برابری احداث جداول و نوه بتنی و دیوارچینی اراضی شهری را از دیگر خدمات این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی ۲۱ هزار ۱۲۵ مترمکعب زیرسازی با پیشرفت ۴۸ برابری نسبت به بازه زمانی ماقبل داشته ایم.

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری افزود: ۳۴ نقطه از شهر تحت عملیات تسطیح و رگلاژ با هدف تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی قرار گرفته است.

بربسته یادآور شد: در این مدت توانستیم کارخانه تولید موزائیک و کارخانه تولید بتن Rcc را راه اندازی کنیم که قطعاً می‌تواند اثرات بسیار چشمگیری در تحقق اهداف مدیریت شهری، افزایش راندمان و کیفیت اجرایی و همچنین کاهش هزینه‌ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه سازمان عمران به طور همزمان چهار پروژه بزرگ فاز دوم بوستان ملل، پل تا پل، فاز سوم ابن شهرآشوب و پارک موزه دفاع مقدس را در دست اجرا دارد، تصریح کرد: امید داریم این پروژه‌ها در افزایش سطح عمران و آبادانی شهر ساری اثری چشمگیر داشته باشد.

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری در پایان تاکید کرد: مجموعه سازمان عمران شهرداری ساری با رعایت کامل موازین فنی و ایمنی در پروژه‌های محوله و ایجاد ساختار منظم اداری و مالی، با حفظ تعهد و مسئولیت پذیری بالا سعی در ارتقا عمران و آبادانی این شهر دارند.

منبع: ایسنا

کد خبر 446528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.