هزار و ۲۶۶ حادثه دیده امداد رسانی شدند/حوادث جاده‌ای در رتبه نخست

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به یک هزار و ۲۶۶ حادثه طی شش ماهه نخست سال جاری و بالاترین آمار حوادث جاده ای در استان خبر داد.

علی محمد هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته به چهار هزار و ۶۷۵ حادثه دیده ناشی از حوادث مختلف به وسیله این جمعیت امدادرسانی شده است، اظهار کرد: چهار هزار و ۷۴ نیروی عملیاتی در قالب یک هزار و ۴۱۹ تیم به حوادث شش ماهه گذشته امدادرسانی داشتند و علاوه بر این یک هزار و ۱۷۵ دستگاه خودرو امدادی در این حوادث به کارگیری شده است.

وی با تاکید بر اینکه طی شش ماه نخست امسال حوادث جاده‌ای با تعداد ۶۱۱ مورد بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است، افزود: در این بازه زمانی ۲۹۳ مورد حادثه شهری، ۱۳۸ مورد خدمات حضوری، ۱۲۶ مورد صنعتی و کارگاهی، ۵۹ مورد حادثه کوهستان، ۱۷ مورد حادثه ساحلی، چهار حادثه آتش سوزی مرتع، ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲ مورد حادثه ریزش آوار، یک حادثه برف و کولاک، ۱۲ مورد خدمات مناسبتی، یک مورد حادثه هوایی یک مورد حادثه طوفان به جمعیت هلال احمر اصفهان گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در این حوادث چهار هزار و ۶۷۵ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد، ۹۲۶ نفر از مصدومین حوادث به مراکز درمانی انتقال یافته و۲۴۷ نفر نیز تحت خدمات درمانی سرپایی قرار گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خصوص اینکه در بین حادثه‌ها آمار حوادث جاده‌ای به مراتب بالاتر از دیگر حوادث بوده است به رانندگان، توصیه کرد: رانندگان باید توجه کنند در مسیر جاده‌ها با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس از بروز حوادث دلخراش جلوگیری کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 446505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.