پمپ بنزین های برقی ایرانی تولید شد

یک شرکت دانش‌بنیان با حضور در بازار به یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان قطعات نگهداری و انتقال سوخت خودروهای سواری در داخل کشور تبدیل شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شرکت توانست علاوه بر تأمین نیازهای داخلی بخشی از بازار کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی را هم پوشش دهد؛ باک‌های تولیدی و پمپ بنزین‌های برقی دو محصول تأیید شده دانش‌بنیانی این شرکت است.

محصولات تولیدی شرکت فناور اورند پیشرو مطابق با استانداردهای روز جهان تولید و به دلیل کیفیت بالا به بازار کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی هم صادر می‌شود؛ محصولات این شرکت سبز و دوستدار محیط‌زیست است.

به گفته آرمان موسوی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، تولیدات این مجموعه مطابق با آخرین پیشرفت‌های علمی دنیا و منطبق بر استانداردهای ایمنی و زیست‌محیطی روز جهان به ثمر نشسته است.

پروژه‌های نوآورانه از جمله طراحی و تولید قطعات سیستم سوخت‌رسانی خودروهای تولیدی در کشور منطبق با استانداردهای یورو ۴ و با قابلیت ارتقا تا سطح یورو ۶ و طراحی و تولید باک پلیمری خودروها از جمله خدماتی است که توسط این شرکت ارائه می‌شود.

کد خبر 446494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.