احداث ۳ گرمخانه جدید در تهران تا اردیبهشت ۱۴۰۰

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از انجام برنامه‌ریزی جهت احداث و بهره‌برداری از سه گرمخانه جدید در تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمالک حسینی درباره سرانجام ساخت پنج گرمخانه فرامنطقه‌ای در تهران اظهار کرد: ساخت این پنج گرمخانه بر اساس مصوبه شورا در افق برنامه سوم توسعه شهر تهران قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس مصوبه بودجه، ساخت سه گرمخانه در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته است یکی از این گرمخانه‌ها در منطقه چهار و دیگری در منطقه ۱۶ ساخته خواهد شد. همچنین گرمخانه دیگری در پهنه شرق و یا جنوب غرب در حال جانمایی است.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: گرمخانه منطقه چهار که تحویل زمین آن در حال حاضر از شهرداری منطقه مربوطه انجام گرفته مربوط به مردان است و ظرفیتی حدود ۳۰۰ نفر خواهد داشت. همچنین گرمخانه منطقه ۱۶ برای زنان اختصاص می‌یابد و ظرفیتی حدود ۱۵۰ نفر برای آن پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ساخت گرمخانه‌های جدید با در نظر گرفتن ملاحظات فرهنگی، اجتماعی مناطق مربوطه انجام می‌گیرد و تلاش داریم که گرمخانه منطقه چهار کلنگ‌زنی آن قبل از ماه آبان انجام گیرد، اما برای منطقه ۱۶ جهت تأمین زمین هنوز به توافق نرسیده‌ایم در خصوص گرمخانه سوم هم در پهنه‌های جنوب غربی و شرق زمین‌هایی پیشنهاد شده که امیدواریم طی چند هفته آتی نهایی شود.

حسینی گفت: در تلاش هستیم که تا پایان فصل بودجه ۹۹ که همان اردیبهشت ۱۴۰۰ است گرمخانه‌های فرامنطقه‌ای (جنرال) به بهره برداری برسد.

وی افزود: شورای شهر و به ویژه کمیسیون فرهنگی هم در جریان تصویب بودجه در این زمینه است و تاکنون همواره با حساسیت و جدیت پیگیر به سرانجام رسیدن این موضوع بوده و ما نیز اگر با مشکل تأمین زمین مناسب مواجه نبودیم تاکنون پروژه را به شرایط مناسبی می‌رساندیم زیرا شرح خدمات و طراحی‌های لازم انجام شده، که پس از اختصاص زمین به سرعت کار احداث را آغاز خواهیم کرد.

کد خبر 446481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.