کشف انبار کالای قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی یک انبار دپوی کالا و کشف ۱۰ میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدرضا میرحیدری" با اعلام این خبر، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمندانه انبار و محل‌های تخلیه بار سطح شهر اصفهان از دپوی کالاهای خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۷ هزار و ۱۳۷ عدد ابزارآلات مختلف، ۴۳۹ قلم لوازم آرایشی و ۲۸ دستگاه لوازم خانگی که همگی فاقد اسناد و مدارک گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به محرز شدن قاچاق بودن کالاهای مذکور، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این کالاها را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار میرحیدری تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه اخلال در بازار و قاچاق کالا و ارز را به طور هوشمندانه رصد می‌کنند و صاحبان انبارها باید قبل از تحویل گرفتن کالا و نگهداری آنها در انبارهای خود از عدم قاچاق بودن آنها اطمینان حاصل کنند چون در صورت کشف این گونه کالاها توسط پلیس باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

کد خبر 446480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.