زنده شدن یک فوت‌ شده در حادثه آتش‌سوزی پمپ بنزین تاکستان

قتل در خانه مجردی ساقی حصارک کرج، زنده شدن یک فوت‌ شده در حادثه آتش‌سوزی پمپ بنزین تاکستان، خودکشی مرد جوان در رودخانه کارون، دستگیری اغفالگر حرفه‌ای در خراسان شمالی، انفجار گاز شهری در یک مجتمع مسکونی و اعتراف سارقان به ۲۰۰ فقره سرقت خانه در تهران را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پسر جوان که در جریان درگیری با چند شرور یکی از آن‌ها را با هفت ضربه چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود بعد از یک هفته در بزرگراه تهران - کرج شناسایی و دستگیر شد.

اواخر مرداد امسال گزارش وقوع یک درگیری خونین میان چند پسر جوان در خانه‌ای مجردی واقع در حصارک کرج به پلیس اعلام شد و پس از حضور مأموران کلانتری ۳۲ در محل با پیکر خونین پسر جوانی به نام رامین ۲۸ ساله روبه‌رو شدند. بدین ترتیب چهار نفر که در این درگیری خونین حضور داشتند دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرد زخمی شده به نام رامین هم به بیمارستان منتقل شد، اما شدت خونریزی به حدی بود که وی ساعتی پس از بستری شدن در بیمارستان جان باخت، تحقیق از شاهدان ماجرا نشان می‌داد عامل قتل رامین پسری به‌نام سامان بوده است.

بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری این پسر ۳۰ ساله آغاز شد و سرانجام با گذشت یک هفته از این جنایت، متهم از سوی کارآگاهان جنایی پلیس البرز و در بزرگراه تهران - کرج شناسایی و دستگیر شد.

زنده شدن یکی از فوتی‌های حادثه آتش‌سوزی پمپ بنزین تاکستان

یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی در پمپ بنزین تاکستان بر اثر سوختگی فوت کرد، اما با احیا دوباره زنده شد و مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: یکی از فوتی‌های حادثه آتش سوزی پمپ بنزین تاکستان احیا و به زندگی بازگشت.

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: در این حادثه سه نفر فوت کردند که یکی از آنان در بیمارستان احیا و حیات دوباره یافت.

مهدی خانی افزود: تعداد مصدومان هم از شش نفر به ۱۵ نفر افزایش یافت و وضعیت دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مصدومان مرخص شده‌اند و تعدادی دیگر هم در بیمارستان شفا و تأمین اجتماعی تاکستان و همچنین شهید رجایی قزوین بستری هستند.

خودکشی مرد جوان در رودخانه کارون

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات یک مرد ۳۳ ساله توسط غواصان سازمان از رودخانه کارون خبر داد.

ابراهیم قنبری گفت: در پی تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی یک مورد خودکشی اطلاع داده شد.

وی افزود: یک مرد ۳۳ ساله با انداختن خود از روی پل کابلی به رودخانه کارون اقدام به خودکشی کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: غواصان ساحلی سازمان دریک عملیات جستجوی سریع وی را از رودخانه خارج کردند و به خانواده تحویل دادند.

دستگیری اغفالگر حرفه‌ای در خراسان شمالی

اغفالگر حرفه‌ای در فضای مجازی که با اقامت و کار در ترکیه برای خود مشتری جمع کرده بود به دام افتاد، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در این زمینه گفت: یک اغفالگر حرفه‌ای که در فضای مجازی با ترفند ایجاد کار و اقامت در کشور ترکیه، از افراد کلاهبرداری می‌کرد، در استان دستگیر شد.

علیرضا مظاهری اظهار کرد: متهم اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است که با اخذ روادید توریستی از ترکیه و اجاره یک واحد مسکونی در آن کشور، آن را به پانسیونی برای اسکان مسافران ایرانی متقاضی اقامت در ترکیه و یا دیگر کشورها کرده بود و همچنین اقدام به اسکان هکرهای حساب‌های بانکی شهروندان ایرانی کرده و با تبلیغ هدفمند و با انگیزه اغفال در فضای مجازی و همچنین روزنامه‌ها، افراد را فریب می‌داد.

وی افزود: این فرد با دسترسی به تصاویر خصوصی یک شهروند بجنوردی و تهدید وی به انتشار این تصاویر در فضای مجازی ۳۰۰ میلیون ریال از وی اخاذی کرده بود. متهم در یکی از مهمانپذیرهای بجنورد شناسایی و دستگیر شد.

انفجار گاز شهری در یک مجتمع مسکونی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار گاز شهری در یک مجتمع مسکونی و مصدومیت چهار نفر در این حادثه خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: خبر انفجار گاز شهری در طبقه اول یک مجتمع مسکونی در منطقه زیبا شهر اهواز به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ایستگاه ۵۴ اهواز بعد از سه دقیقه در محل حضور پیدا کردند، افزود: این انفجار منجر به مصدومیت چهار زن شد که برای درمان راهی بیمارستان شدند. علت انفجار نیز از سوی کارشناسان، نشت گاز شهری تشخیص داد شد و تشریح دقیق آن در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان لازم است شهروندان نسبت به بازدید تجهیزات گازسوز خود اقدامات لازم را انجام دهند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

اعتراف سارقان به ۲۰۰ فقره سرقت خانه در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار مرد و یک زن و اعتراف آنان به ۲۰۰ فقره سرقت در تهران خبر داد.

علیرضا لطفی اظهار کرد: سه پرونده سرقت منزل در غرب تهران به دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای رسیدگی به اداره هفدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: مال باختگان در شکایت‌های مشابه به کارآگاهان گفتند، اوایل شب منزلمان را ترک کردیم و پس از چند ساعت که به خانه برگشتیم، متوجه شدیم کلیه اثاث منزل بهم ریخته و پول، طلا، ارز، لوازم صوتی تصویری و سایر اموال با ارزش سرقت شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان پلیس با بررسی شکایت‌های مطرح شده و اطلاعاتی که شاکیان در اختیارشان قرار دادند، راهی محل‌های سرقت شدند و در جریان تحقیقات میدانی متوجه شدند سارقان چهار مرد جوان هستند که با تخریب در ورودی آپارتمان‌ها وارد منازل شده و مرتکب سرقت می‌شوند، همچنین مشخص شد که یک زن هم در جریان سرقت‌ها با اعضای باند همکاری دارد.

وی افزود: بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که کارآگاهان موفق شدند یکی از اعضای باند را که مردی ۲۷ ساله به نام فرزین و سردسته باند بود، شناسایی کنند.

لطفی اضافه کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس مخفیگاه اعضای باند را در یکی از شهرهای غرب تهران شناسایی و در جریان عملیات ضربتی متهمان را که چهار مرد و یک زن بودند بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها سه دستگاه خودروی مسروقه که در سرقت‌ها استفاده می‌کردند، مقداری لوازم منزل شامل پنج تخته فرش دست بافت، تابلو فرش نفیس، تلویزیون، ماشین لباسشویی، آیفون تصویری، دزدگیر آپارتمان، دوربین مداربسته، دستگاه گوشی موبایل و تبلت، سیستم صوتی و غیره کشف شد که به اداره هفدهم انتقال دادند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی از خانه‌های مردم اعتراف کردند، افزود: فرزین به عنوان سردسته باند عنوان کرد همگی ما اهل شهری در غرب کشور هستیم و زن جوان نامزد من است و بقیه اعضای باند هم با من نسبت فامیلی دارند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی و دستگیری خریداران اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم قرار دارند.

کد خبر 446479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.