ستاره بنفیکا در آستانه آبی پوش شدن

مدافع آینده دار تیم فوتبال بنفیکا با سران منچستر سیتی به توافق رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال منچسترسیتی که برای چهارمین فصل متوالی با پپ گواردیولا وارد رقابت‌های فوتبال اروپا شده تلاش می‌کند تا فصل موفقیت آمیزی داشته باشد.

این تیم فصل گذشته در لیگ داخلی قافیه قهرمانی را به لیورپول باخت و در اروپا هم به دست لیون حذف شد، به این دلیل که در مناطقی دچار نواقصی بودند

آنها برای رفع نواقص خود برای فصل جدید، در خط دفاع ناتان آکه از بورنموث و در خط هافبک ستاره والنسیا، فران تورس را جذب کردند حالا هم خبر رسیده به دنبال یک دفاع وسط دیگر هستند.

مدافع جدیدی که سیتیزن ها خواهانش هستند روبن دیاز بازیکن ۲۳ ساله بنفیکا است که محصول خود این باشگاه به شمار می‌رود و آینده دار است.

در همین خصوص فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح، جزئیات انتقال دیاز به سیتی را فاش کرده که این قرارداد پنج ساله است و نیکولاس اوتامندی به عنوان بخشی از معامله به بنفیکا ملحق می‌شود. این قرارداد هم با بنفیکا سه ساله است.

ارزش دیاز ۵۵ میلیون یورو و ارزش اوتامندی ۱۵ میلیون یورو محاسبه شده. بنفیکا دقیقاً همان پیشنهادی را برای دیاز قبول کرد که سویا برای ژلوس کونده که پپ دنبالش بود رد کرده بود.

پپ در این چند فصل اخیر خرج‌های هنگفتی را روی دست سران متمول آبی آسمانی‌ها گذاشته ولی موفقیت چشمگیری نداشته و حالا باید دید آیا او امسال می‌تواند موفق شود یا خیر.

کد خبر 446473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.