تولدت مبارک اسطوره‌ی المپیکو

فرانچسکو توتی ستاره و اسطوره سابق گرگ های ایتالیایی که محبوبیت بالایی نزد رمی ها دارد ۴۴ ساله شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ششم مهر، تولد اسطوره فراموش نشدنی المپیکو و باشگاه رم ایتالیا، فرانچسکو توتی است.

او که به عنوان یک بازیکن وفادار در دنیای فوتبال و شهر رم به یاد آورده می‌شود و با تیم محبوبش دوران فوق العاده ای پشت سر گذاشته و مورد احترام دنیای فوتبال است، امروز ۴۴ ساله شد.

چراغ‌ها روشن شده بود. پیرمرد در حالی که اشک‌هایش را پاک می‌کرد با چراغ قوه‌ی کهنه‌ی خود قدم به قدم میان صندلی‌ها راه می‌رفت تا راه خروج را به تماشاگران نشان بدهد.

نمایش دیگر تمام شده بود. اما کسی نای بلند شدن نداشت. پیرمرد نیز اصراری نمی‌کرد. خوب می‌دانست چه در دل تماشاچیان می‌گذرد. در آن سکوت گوش‌خراش همه به یک چیز فکر می‌کردند.

به او که سال‌های سال نمایشش را نظاره کرده بودند.
به او که به عشق نام فرزندانشان را فرانچسکو نهاده بودند و به آنکه رم را با او می‌شناختند.

حالا دیگر قرار بود به زندگی بعد از او فکر کنند. به اینکه دیگر شماره دهی نخواهند داشت تا بر سرش گل بریزند و به تمامی دنیا بابت داشتنش فخر بفروشند.

ستاره هم از روی سن پایین نمی‌آمد. او نیز انگار زندگی بدون صحنه را بلد نبود، که چطور روی صندلی‌های خشک المپیکو بنشیند و فقط از دور یک نظاره‌گر باشد.

همه‌چیز بوی غم و اندوه می‌داد. یک رُم غرق در ماتم بود. ناقوس کلیسا صدایش از ته چاه درمی‌آمد و از فواره‌های میادین نیز آبی نمی‌خروشید.

شهر زیر آواز مردگان بود و خموشی فریاد میزد. انگار که خدا از شهر رفته بود. صدای مهیبی در مغز همگان فریاد میزد "فرانچسکو دیگر به صحنه باز نخواهد گشت."

کد خبر 446472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.