همکاری‌های آستان قدس رضوی با شهرداری مشهد برای خدمت رسانی به شهروندان

شهردار مشهد با اشاره به طرح بازآفرینی فضاهای شهری و بافت های فرسوده مناطق کم برخوردار گفت: همکاری‌های آستان قدس رضوی با شهرداری مشهد برای خدمت رسانی به مردم به ویژه ساماندهی مناطق کم برخوردار برای تحقق شعار "یک حاشیه کمتر صدها فرصت بیشتر" کم نظیر است.

به گزارش ایمنا، محمد رضا کلائی در نشست بررسی طرح‌های بازآفرینی شهرک شهید بهشتی و همچنین بازدید از اقدامات انجام شده در این شهرک که با حضور معاونان شهردار و جمعی از مدیران شهری انجام شد، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های ساکنان این شهرک، تخریب دیوار حائل میان شهرک شهید بهشتی و شهرک پردیس بود که پس از سال‌ها با همکاری فرمانداری مشهد انجام شد.

وی افزود: پس از تخریب این دیوار عملیات جدول گذاری و احداث آیلند میانی در این محل انجام و طرح جامع ساماندهی و بازآفرینی شهرک شهید بهشتی از سوی دفتر تسهیلگری تهیه و پس از تأیید اکنون آماده اجرایی شدن است.

شهردار مشهد تصریح کرد: مرمت و بازسازی جداول و روکش آسفالت معابر داخل شهرک، احداث کانال جمع آوری آب‌های سطحی، بازسازی پیاده روها، ساماندهی میدان واقع در شهرک، تجهیز و بازپیرایی فضاهای سبز و فضای بازی کودکان، ساماندهی بازار ماهی فروشان، تجهیز زمین ورزشی روباز، ایجاد سالن ورزشی برای بانوان و همچنین ساماندهی پارکینگ‌های داخل شهرک، بخشی از طرح‌های پیش بینی شده برای ساماندهی شهرک شهید بهشتی است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از این طرح‌ها نهایی شده و آماده اجرا شدن است، ادامه داد: بر این اساس، از بخش‌های مختلف به ویژه سازمان بازآفرینی شهری و همچنین شهرداری منطقه شش می‌خواهم که اجرای این طرح‌ها را به سرعت در دستور کار قرار داده و تا پایان امسال به سرانجام برسانند.

کلائی با قدردانی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های شهری به ویژه برای ساماندهی مناطق کم برخوردار با همکاری آستان قدس و حمایت‌های تولیت قابلیت اجرا پیدا کرده است.

کد خبر 446459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.