روزنامه‌های ورزشی ششم مهر؛ داور ندید آسیا پرید

استقلال در شب کم فروغ مدافعان و دروازه‌بانش با اشتباه داوری شکست خود تا پرسپولیس به تنها امید ایران در آسیا بدل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ششم مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "داور ندید آسیا پرید" به داوری بحث برانگیز احمد الکاف در مصاف استقلال و پاختاکور پرداخت، قضاوتی که به ادعای کارشناسان داوری ضعیف بوده و این داور باید دو پنالتی به سود استقلال ایران در این رقابت اعلام می‌کرد.

"گل" با عنوان"پاختاکور" به شکست استقلال در رقابت حساس با پاختاکور ازبکستان پرداخت، نتیجه‌ای که در کنار اشتباهات داوری نتیجه بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال و کمبود بازیکن این تیم بود که موجب شد بازیکنان استقلال از اواسط بازی دچار افت بدنی واضح شوند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بعد از استراماچونی، نوری هم منتفی شد" مدعی شد پرونده جذب مربی سابق هرتابرلین توسط استقلال منتفی شده است و در وضعیت فعلی نامجو مطلق به عنوان گزینه اول آبی‌ها برای هدایت این تیم در فصل آینده شناخته می‌شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پاتک منصوریان به اردوگاه آبی" مدعی شد یکی از هافبک‌های استقلال که از حضور در این تیم راضی نیست در تیررس تراکتور قرار گرفته است، بازیکنی که احتمالاً علی دشتی باشد که با فرصت کم بازی در استقلال در فکر بازیابی خود در تیمی دیگر است.

"ایران ورزشی" با عنوان"رؤیای ناتمام" به رؤیای بی پایان استقلال برای صعود به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل پاختاکور پرداخت، شکستی که بسیاری آن را نتیجه خستگی بازیکنان و همچنین غیبت وریا غفوری و میلیچ می‌دانند.

"شوت" با عنوان "آخرین امید" به نحوی پرسپولیس آخرین نماینده فوتبال ایران در آسیا را آخرین امید نامید، تیمی که مطمئناً مقابل تنها نماینده قطر یعنی السد و شاگردان ژاوی کار سختی پیش رو دارند.

" پرسپولیس" با عنوان"جنگ ستارگان" از تقابل پرسپولیس و السد قطر به عنوان جنگ ستارگان یاد کرد، تقابلی که برنده آن به ادعای برخی کارشناسان نماینده فوتبال غرب آسیا در فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

"صدای سپاهان" با عنوان "هاجر و مریم نماد اقتدار دختران سپاهانی" به درخشش هاجر دباغی و مریم رهیده در لیگ برتر بانوان در لباس سپاهان پرداخت، بزیکنانی که با انتخاب به عنوان بهترین گلسار و گلزن این لیگ مورد تجلیل گروه این روزنامه قرار گرفتند.

کد خبر 446449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.