۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
منظومه خاک و خون صوتی شد

نسخه صوتی کتاب "منظومه خاک و خون" نوشته پیمان کلانتر معتمدی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن مسعودی‌راد، جانباز و ناخدایکم تک‌آور سابق ارتش در مراسم رونمایی از منظومه صوتی خاک و خون که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: یک چنین روزی بود که سلاح آرپی‌جی وارد یکان تکاور شده بود. در میدان تیر بوشهر شاهد تیراندازی هوایی و عقاب‌های نیروی هوایی که جنگنده‌های دشمن را دنبال می‌کردند بودیم و متوجه شدیم جنگ شروع شده است. به پادگان برگشتیم سلاح و تجهیزات گرفته و در خرمشهر آماده‌باش بودیم.

وی افزود: هزینه‌ای که ملت بزرگ ایران صرف کرده بود باید با رسالتی که بر عهده داشتیم به عرصه ظهور می‌نشاندیم. صدام با ۱۲ لشکر حمله کرد که قصد داشت با یک گردان و تک‌آور در ۲۴ ساعت ایران را بگیرد که خیال باطلی بیش نبود.

در ادامه این گفت‌گو زنده اینستاگرامی سردار امیر حسن‌پور، جانباز ۸ سال دفاع مقدس، تصریح کرد: صدام قبل از حمله همه توان ما را سنجیده بود مجموعه یگان ارتش و سپاه را سنجیده بود و یک جمله زیبا که در ورودی خرمشهر زده شده. در تابلو ورودی نوشته شده "خرمشهر ۳۶ میلیون جمعیت دارد" که منظور جمعیت ایران در زمان جنگ است. در آزادی خرمشهر ۳۶ میلیون جمعیت نقش داشته‌اند.

وی افزود: یک زنجیر که موتور جنگ را می‌چرخاند دانه‌های متعدد داشت که همه با یک دیگر دانه‌های این موتور را تشکیل داده بودند. در همان بهبوهه جنگ بود که کتاب "عاشق وصال" مربوط به شهید سعید کریمی را نوشتم و این کتاب به چاپ سوم رسیده است.

در پایان پیمان کلانتر معتمدی اظهار می‌کند: کتاب "منظومه خاک و خون" در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری رونمایی شد و با همت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل فایل صوتی کتاب با صدای بنده اشعار نیز قرائت و آماده شد.

کد خبر 446440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.