شکست آبی پوشان پایتخت مقابل پاختاکور/استقلال از صعود بازماند

تیم پاختاکور ازبکستان توانست با پیروزی مقابل تیم استقلال تهران به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز- شنبه- ۵ مهر ماه تیم پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تهران بود که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پاختاکور ازبکستان به پایان رسید.

ترکیب تیم پاختاکور ازبکستان: الدوربک سویونوف، حاجی اکبر علی‌جونوف، انزور اسماعیلوف، ایگور کریمتس، فرخ صیفی‌اف، اودیل هامروبکوف، سردار سوبیرخوجائف، دوستونبک خامداموف، دراگان چران، جلال‌الدین ماشاریپوف و ارن دردیوک

ترکیب تیم استقلال تهران: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قائدی و شیخ دیاباته

نیمه اول:

بازی با مالکیت پاختاکور شروع شد و تا دقایق اول بازی مالک توپ بودند استقلالی‌ها با احتیاط دفاع می‌کردند و همین باعث شد ازبکستانی‌ها نتوانند خطری را بر روی دروازه استقلال ایجاد کند.

بعد از گذشت ۱۵ دقیقه از بازی تیم پاختاکور ارسال‌هایی را بر روی دروازه استقلال انجام داد، اما مدافعان اجازه گلزنی را ندادند.

این روند تا نیمی از زمان ادامه پیدا کرد و ازبک‌ها مالکیت کامل توپ را داشتند، شیخ دیاباته توانست در دقیقه ۲۵ بر روی یک ضد حمله شوت خطرناکی را به سمت دروازه پاختاکور بزند، اما دروازبان این تیم توپ را مهار کرد بعد از آن بازی را استقلالی‌ها در دست گرفتند و علی کریمی توانست در دقیقه ۳۲ از روی یک ضربه آزاد دروازه پاختاکور را باز کند و تیم خود را پیش بیاندازد.

بازی را استقلالی‌ها در دست داشتند اما دراگان چران در دقیقه ۴۳ از روی یک ارسال توانست با یک ضربه سر بازی را به تساوی بکشد تا این نیمه با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان برسد.

نیمه دوم:

پس از شروع نیمه دوم بر روی اشتباه بازیکنان استقلال تیم پاختاکور در دقیقه ۴۶ ارن دردیوک در یک موقعیت تک به تک دروازه حسینی را باز کرد و نتیجه بازی را به نفع ازبکستانی‌ها بکند. پس از گل دوم پاختاکور این استقلالی‌ها بودند که برای به تساوی کشیدن بازی تمام تلاش خود را انجام دادند و موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد کردند، اما موفق به انجام این کار نشدند.

بعد از آن بازی پایاپای پیش رفت و هر دو تیم برای گل تلاش کردند و بر روی توپ مالک بودند.

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی استقلالی‌ها برای تساوی تلاش زیادی کردند اما مدافعان بلند قامت پاختاکور اجازه گلزنی به استقلالی‌ها ندادند تا بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پاختاکور به پایان برسد.

کد خبر 446435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.