بررسی وضعیت ایمنی ادارات بیرجند/ ساماندهی مسیر سنندج – همدان

در این بسته خبری از سازماندهی کسب و کارهای کوچک در بهبهان تا طرح ایجاد صنایع تبدیلی در شهرک بازیافت سمنان و احیا و مرمت قنات طیفوری قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افتتاح ۲ طرح عمرانی در هریس

همزمان با هفته دفاع مقدس دو طرح عمرانی و خدماتی شهرداری بخشایش با هزینه هفت میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال افتتاح شد.

اجرای ۴۰ کیلومتر شبکه آبیاری تحت فشار در بوستان‌های خمینی‌شهر

علی‌اصغر حاج‌حیدری، شهردار خمینی شهر گفت: ۴۰ کیلومتر شبکه آبیاری تحت فشار در این شهر اجرا شده که همه محیط‌های فضای سبز شهری و بوستان‌های شهر را پوشش می‌دهد.

سازماندهی کسب و کارهای کوچک در بهبهان

هدایت الله چمن، معاون شهرداری بهبهان گفت: با احداث بازارچه‌های فصلی کسب و کار کوچک سازماندهی می‌شود.

پارک‌های ایذه تعطیل شد

حسین لامی‌زاده، شهرداری ایذه گفت: شهرداری نسبت به خاموش کردن چراغ‌های پارک‌ها اقدام کند و مردم نیز از تجمع در این محل‌ها پرهیز کنند.

۷۰ درصد ادارات بیرجند ایمنی ندارد

علی حسینی، مدیریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: حال ایمنی ۷۰ درصد ادارات بیرجند خوب نیست و استقبال برای آموزش و رفع نقص آن کم رنگ است.

طرح ایجاد صنایع تبدیلی در شهرک بازیافت سمنان

حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان گفت: ایجاد صنایع تبدیلی مواد بازیافتی به منظور جلوگیری از خام فروشی این مواد جمع آوری شده از پسماندهای شهر در شهرک بازیافت سمنان دنبال می‌شود.

لزوم ابلاغ طرح بافت تاریخی سبزوار

سیدعلی کوشکی، شهردار سبزوار با تاکید بر اینکه مسئولان استانی طرح بافت تاریخی سبزوار را سریع‌تر ابلاغ کنند، گفت: حفظ و حراست از ریشه‌ها و اماکن تاریخی این شهر که نشان بالندگی شهر ۷ هزارساله است، کار مهمی است که مدیریت شهری باید آن را به نحو احسن انجام دهد.

احیا و مرمت قنات طیفوری قزوین

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با بررسی‌های کارشناسی انجام شده عملیات احیا و مرمت قنات طیفوری در دستور کار واحد اجرایی سازمان قرار دارد.

طرح ساماندهی مسیر سنندج همدان

بهمن مرانیا، استاندار کردستان با بیان اینکه ورودی هر شهری نماد آن شهر است؛ گفت: اجرای طرح ساماندهی مسیر ورودی سنندج – همدان که باعث ساماندهی بار ترافیکی و همچنین ارتقا سطح سیما و منظر یکی از ورودی‌های‌سنندج می‌شود، بسیار با ارزش و حائز اهمیت است.

کد خبر 446428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.