حیدری‌خلیلی: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت محل تجلی «ما می‌توانیم» است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی، گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت محلی برای گردهمایی سینماگرانی است که همچنان به باورهایی مانند «ما می‌توانیم» اعتقاد دارند.

به گزارش ایمنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، رمضانعلی حیدری‌خلیلی در بازدید از در دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت گفت: ریشه باور «ما می‌توانیم» در مفهوم مقاومت است که دوران انقلاب و دفاع‌مقدس بهترین تجلی آن است.

وی افزود: مفاهیمی مانند ایثار، شهادت و برادری در دوران دفاع‌مقدس مفهوم و عمق معنوی جدیدتری پیدا کردند. امنیت و حفظ کشور و فضای معنوی و معرفتی در سایه مفهوم مقاومت به دست آمدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی ادامه داد: بعد از گذشت سال‌ها می‌توان ادعا کرد هنوز دفاع‌مقدس زوایای پیدا و پنهان بسیاری دارد که همچنان ناب و بکر هستند. برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت می‌تواند به عنوان رویدادی هدفمند و ارزشمند به خوبی مفاهیم و ارزش‌های دفاع‌مقدس را منعکس کند.

حیدری‌خلیلی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، اظهار داشت: این جشنواره محلی برای گردهمایی سینماگرانی است که همچنان به باورهایی مانند «ما می‌توانیم» اعتقاد دارند و این باورها را در سایه مفهوم مقاومت به منصه ظهور می‌رسانند تا جریان فکری، اعتقادی و معرفتی با محوریت مقاومت ایجاد کند.

وی تأکید کرد: هنر خاصه سینما بهترین زبان برای بیان مفاهیم و ارزش‌های دفاع‌مقدس، انقلاب و مقاومت است و جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت چراغ این حوزه را روشن نگه می‌دارد؛ البته همه بخش‌ها و نهادهای ذی‌ربط باید به این جشنواره کمک و از برگزاری آن حمایت کنند.

در این بازدید، سید احد میکائیل‌زاده، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی این دوره از جشنواره، گزارشی از نحوه اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادی‌های جشنواره در داخل و خارج از کشور و بازتاب رسانه‌ای اخبار جشنواره در رسانه‌های خارجی و به ویژه کشورهای منطقه ارائه کرد.

کد خبر 446413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.