استقبال از پسران طلایی در فرودگاه اصفهان

پانصد و شصت و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "استقبال از پسران طلایی در فرودگاه اصفهان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به استقبال هواداران سپاهان در فرودگاه از طلایی پرشان دارد. بازیکنان تیم فوتبال سپاهان پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا با استقبال هواداران دو تیم در فرودگاه مواجه شدند. هفته گذشته اولین ماجراجویی سپاهان با محرم نویدکیا در قطر به پایان رسید و تیم سپاهان روز گذشته ساعت ١۵ به سمت ایران حرکت و در هنگام ورود به اصفهان با استقبال ویژه هواداران تیم روبرو شد.

"نویدکیا و استفاده از ۲۱ بازیکن در ۴ دیدار آسیایی" تیتر دیگری از این رسانه است که به تنوع ترکیب و ارنج محرم نویدکیا در بازی‌های لیگ قهرمانان پرداخته است. سرمربی جدید سپاهان در ۴ دیدار آسیایی تیمش از ۲۱ بازیکن مختلف در ترکیب استفاده کره است. هر چند سپاهان رقابت‌های آسیایی را با حذف از مرحله گروهی به پایان رساند اما حداقل دستاورد این تیم اصفهانی از این بازی‌ها شناخت خوب محرم و بازیکنان تیم از یکدیگر بودند. چهار دیدار سخت آسیایی بهترین محک باری سرمربی جدید سپاهان بود تا نفرات خود را بشناسد و با اطلاعات کافی در مورد نقاط قوت و ضعف تیمش وارد فصل نقل و انتقالات شود.

"خودم را به یک چالش بزرگ دعوت کردم" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های عبدالله حسینی دارد. مدافع فصل پیش گل‌گهر در مورد همکاری با رحمان رضایی گفته: خودم را به چالش بسیار بزرگی دعوت کرده که به تیم مهمی مثل ذوب آهن آمدم؛ چرا که بازی کردن در تیم‌های بزرگ کار آسانی نیست و تلاش زیادی را می‌طلبد. در مورد آقای رضایی هم باید بگویم که ایشان بازیکن بسیار بزرگی بوده و توانستند در دوران بازیگری‌اش، لژیونر شوند.

"برتری بر السد کار بزرگی بود" تیتر پایانی این رسانه است و صحبت‌هایی از سجاد شهباززاده را آورده است. شهباززاده گفته: السد مربی و بازیکنان خوبی دارد و در کنار این‌ها از امکانات خوبی نیز برخوردار است. بازیکنان سپاهان به خوبی می‌دانستند که بازی پرفشاری را پیش را دارند. وی افزوده: بازیکنان به خوبی از پس این کار سخت کنار آمدند و السد را شکست داده در مجموع برگزاری این مسابقات به ما کمک می‌کند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های "روزنامه فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 446385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.