رشادت‌های مردم کردستان در هشت سال دفاع مقدس غیر قابل توصیف است

شهردار سنندج در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و جانبازان شاغل در شهرداری گفت: رشادت های مردم کردستان در ایام هشت سال دفاع مقدس باعث شد که یک وجب از خاک این دیار به دست دشمنان نیفتد و ایثار و رشادت مردمان کردستان در این ایام غیر قابل توصیف است.

به گزارش ایمنا، حشمت اله صیدی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به همه مردم شریف ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان اظهار کرد: همه مسئولان به هر اندازه به خانواده‌های شهدا خدمت کنیم باز هم نمی‌توانیم گوشه‌ای از زحمات و از خودگذشتگی آنان را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت امروزه کشور به ویژه در مناطق مرزی و منطقه مرزی کردستان مرهون خون شهدا و رشادت‌ها و جوانمردی‌های جانبازان دانست و گفت: همه ما مدیون شهدا و جانبازان و خانواده آنها هستیم.

شهردار سنندج افزود: رشادت‌های مردم کردستان در هشت سال دفاع مقدس که ایثارگونه در مقابل دشمن ایستادگی کردند غیر قابل توصیف است.

صیدی عنوان کرد: در حال حاضر هم کشور در حال جنگ است؛ جنگ نابرابر اقتصادی که تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمنان ایران اسلامی باعث بوجود آوردن شرایط سخت اقتصادی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط و در مقایسه با دیگر شهرداری‌های سطح کشور و ادوار گذشته نیز، خوشبختانه این شهرداری شرایط مناسبی از لحاظ مالی دارد که این جز با تلاش و زحمت همکاران و یاری مسئولان استانی امکان پذیر نبود.

شهردار سنندج تصریح کرد: در این دوره در تمام سطح شهر به صورت متوازن و عادلانه خدمات مختلف انجام شده است و سعی بر آن بوده که تفاوتی قائل نشویم که همین امر باعث رضایتمندی شهروندان و همچنین افزایش سطح توقعات شده که با توکل بر خدا در راستای تحقق خدمات رسانی شایسته به آنان باید تمام توان خود را همچنان بکار ببندیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 446384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.