افتتاح ۶ پروژه شاخص عمرانی شهرداری ملارد

شهردار ملارد گفت: شش پروژه شاخص عمرانی و زیربنایی شهرداری ملارد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در هفته دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، محمدصادق کولیوند اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شیر زنان و غیور مردانی است که با سلاح ایمان‌، اراده و وحدت با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات در برابر دشمنان تا به دندان مسلح دین خدا و انقلاب اسلامی ایستادند و همچون ستاره‌ای درخشان در آسمان فرهنگ غنی حماسه این مرز و بوم درخشیدند.

وی افزود: حال امروز و پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی همواره بر ما ثابت شده است که با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس و روحیه جهاد، ایثار و شهادت از گردنه‌های سخت روزگار عبور کرده‌ایم و در شرایط سخت فعلی نیز با استعانت از این فرهنگ و پیروی از دستورات ولی فقیه بر دشمن ظالم غلبه خواهیم کرد.

شهردار ملارد عنوان کرد: سال ۱۳۹۹ از آغاز تا به امروز سالی پر از تحول و فراز و نشیب بوده و به طبع شهرداری‌ها نیز از مشکل ویروس کرونا گرفته تا مشکل اقتصادی بر سر راه انجام وظایف و خدمت به مردم مصون نمانده‌اند.

کولیوند گفت: علی رغم تمامی مشکلات مجموعه مدیریت شهری ملارد از ابتدای سال جاری به همت خود را بر ارتقا سرانه‌های شهری، احداث و تکمیل پروژه‌های شاخص عمرانی و زیربنایی، ارتقا کمی و کیفی خدمات ارائه شده و ساماندهی معابر شهری در راستای خدمت و جلب رضایت شهروندان شریف شهر ملارد قرار داده است.

وی ادامه داد: شهرداری ملارد با همراهی و نگاه ویژه اعضای شورای اسلامی پروژه‌های مختلفی را در حوزه‌های متنوع خدماتی، اداری، فرهنگی، زیربنایی، فضای سبز در چشم انداز کوتاه مدت خود با تلاش همکاران معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد ضمن مطالعه و برنامه‌ریزی در دست اجرا و تکمیل قرار داد.

شهردار ملارد خاطرنشان کرد: شهرداری ملارد با رویکرد استفاده حداکثری از منابع و امکانات و عدالت توزیعی در تقسیم منابع و خدمات در نقاط مختلف شهر ملارد تقویت زیرساخت‌ها و ارتقای سرانه‌های عمومی در جهت دستیابی به توسعه پایدار شهری و ارتقای سطح رفاه عمومی شهروندان را با جدیت دنبال می‌کند.

کولیوند با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح این شهرداری در هفته دفاع مقدس گفت: انشالله در هفته دفاع مقدس امسال ۶ پروژه شاخص عمرانی در حوزه‌های زیربنایی، خدماتی، فضای سبز و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه نخست ساختمان اداری معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد که در زمینی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع و در زیربنا یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع و در چهار طبقه احداث شده و پروژه بعدی بوستان فرهنگیان (دانش) به مساحت یک هکتار واقع در خیابان دانش ملارد است.

شهردار ملارد ادامه داد: پروژه بعدی پروژه مشارکتی بازار موبایل ملارد است که در سه طبقه و زیر بنا یک هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث و تکمیل شد و پروژه دیگر زمین ورزشی روباز به مساحت حدود سه هزار متر مربع واقع در بلوار شوریابی است.

مهندس کولیوند گفت: پروژه شاخص دیگر ساختمان شورای اسلامی شهر ملارد در دو طبقه و زیربنا یک هزار و ۸۰۰ مترمربع واقع در پارک مشاهیر بوده و افتتاح بعدی پیاده راه گلزار شهدا با انجام بیش از ۵ هزار متر مربع عملیات عمرانی کفپوش و جدول گذاری خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد مذکور، بیش از ۱۰ پروژه زیربنایی در نقاط مختلف شهر نیز به ویژه در حوزه ترافیک و ساماندهی معابر از جمله پروژه روکش آسفالت معابر سرآسیاب، مارلیک و ملارد، آسفالت SMA بلوار رسول اکرم (ص)، زیرسازی و آسفالت لاین کندرو بلوار شهید سلیمانی، نصب تابلوهای راهنمای مسیر سطح شهر، اصلاح هندسی معابر، جدول گذاری و کفپوش معابر سرآسیاب، مارلیک و ملارد، ایجاد روشنایی محور مهرآذین و فاز اول پروژه پایش تصویری شهر ملارد به بهره‌برداری خواهند رسید.

شهردار ملارد تصریح کرد: مدیریت شهری ملارد تلاش خود را برای ارائه خدمات به شهروندان و به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی در ادامه سال جاری بیش از پیش خواهد کرد و البته توسعه و آبادانی ملارد جز با همکاری و همیاری عمومی مردم و مسئولان محقق نخواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 446375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.