تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری رفسنجان

جانشین شهردار رفسنجان گفت: هدف ما این است تا با تلاش بی‌وقفه پرسنل شهرداری پروژه‌هایی که در آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

به گزارش ایمنا، اصغر کریمی اظهار کرد: شهرداری رفسنجان در راستای اجرای وظایف و تکالیف قانونی خود به‌دنبال ارائه خدمات عمومی به شهروندان است و هدف ما این است تا با تلاش بی‌وقفه پرسنل شهرداری پروژه‌هایی که در آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

وی تصریح کرد: عملیات عمرانی پیمانکاران در اقصی‌نقاط شهر کاملاً مشخص بوده و تحت هیچ شرایطی در روند کار توقف و تعلل صورت نگرفته است.

جانشین شهردار رفسنجان با اشاره به پروژه بزرگراه قدس گفت: پروژه‌های شهری هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری خواهند رسید تا زمینه استفاده شهروندان از خدمات شهرداری فراهم شود.

کریمی تصریح کرد: عملیات عمرانی پیمانکاران در اقصی‌نقاط شهر کاملاً مشخص است و تحت هیچ شرایطی در روند کار توقف و تعلل صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه هدف ما ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به همشهریان است، ادامه داد: باید با تمام توان نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری دنبال شود و سرعت کار نیز افزایش یابد.

جانشین شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه خدمات عمومی تعطیل بردار نیستند، افزود: تکمیل پروژه‌ها تأثیر قابل توجهی بر امنیت روانی شهروندان، آسایش عمومی و زیباسازی شهر خواهد داشت.

منبع: فارس

کد خبر 446366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.