حسینی: در بازی فردا شب اسم‌ها رو در رو هم قرار نمی‌گیرند

کاپیتان پرسپولیس گفت: تیم حریف بسیار بازیکن‌های بزرگی دارد و مربی بزرگی را به همراه دارد اما تیم ما هم برنامه‌ریزی و آنالیز می‌کند. فردا برای هر دو تیم بازی سختی خواهد شد و اینگونه نیست که اسم‌ها رو در روی هم قرار بگیرند. دو تیم با هم بازی دارند و مطمئناً روزی سختی خواهد بود.

به گزارش ایمنا، سید جلال حسینی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل السد اظهار کرد: تا الان بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم اما دیگر در مرحله حذفی حضور داریم و دو تیم پر قدرت با هم بازی دارند. مقابل تیمی بازی داریم که کامل است و سازماندهی شده و مقابل کادر فنی و بازیکنان قوی دارد. به همه هم این مساله را نشان داده است. البته ما هم پرسپولیس هستیم اما مطمئناً فردا بازی برای هر دو تیم سخت است و امیدوارم یک فوتبال زیبا و جذاب را ببینیم.

او در پاسخ به سوالی درباره خط حمله قدرتمند السد گفت: همه تیم‌هایی که اینجا هستند قدرتمند هستند و برنامه‌ریزی دارند. تیم حریف بسیار بازیکن‌های بزرگی دارد و مربی بزرگی را به همراه دارد اما تیم ما هم برنامه‌ریزی و آنالیز می‌کند. فردا برای هر دو تیم بازی سختی خواهد شد و اینگونه نیست که اسم‌ها رو در روی هم قرار بگیرند. دو تیم با هم بازی دارند و مطمئناً روزی سختی خواهد بود.

مدافع پرسپولیس در پایان اضافه کرد: ما همه برای این بازی آماده‌ایم و در قالب یک تیم قطعاً می‌توانیم بهتر کار کنیم.

کد خبر 446356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.