مقابله با تخلیه غیرقانونی زباله در شهر خنت

پلیس شهر گنت در کشور بلژیک به منظور کنترل تخلیه غیرقانونی زباله پنج دوربین جدید در سطح شهر نصب کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مشکل دفع غیر قانونی زباله در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در شهر خنت شدت پیدا کرده است. بنابراین پلیس این شهر به منظور پیشگیری از وقوع این اتفاق اقدامات جدیدی انجام داده است و پنج دوربین جدید در سطح شهر نصب کرده است. دو دوربین جدید جایگزین دوربین‌های قبلی شدند و سه دوربین دیگر نیز به آن‌ها اضافه شده است. سه دوربین جدید نیمه ثابت هستند و در قسمت‌هایی نصب شده‌اند که گزارش‌ها مبنی بر تخلیه غیر قانونی زباله‌ها عنوان شده است.

مقابله با تخلیه غیرقانونی زباله در شهر خنت

دوربین‌های ذکر شده بسیار قوی هستند، برق مورد نیاز خود را تولید می‌کنند و به آسانی جا به جا می‌شوند. علاوه بر این، دو دوربین سیار دیگر در یک وسیله نقلیه یا خانه مخفی می‌شود تا پلیس بتواند نظارت بیشتری داشته باشد. نصب این دوربین‌های جدید تنها بخشی از تلاش مقامات شهری برای جلوگیری از دفع غیرقانونی زباله در شهر خنت است.

علاوه بر نیروهای پلیس شهر خنت، نگهبانان شهری، مقامات شهری و شرکت دفع زباله Ivago باید اقدامات لازم را انجام دهند تا مطمئن شوند زباله‌های این شهر به طور صحیح تخلیه و دفع می‌شود و با تخلیه غیر قانونی زباله نیز مقابله می‌شود. اجرای این طرح نقش مهمی در بهبود پاکیزگی شهر به عهده دارد.

در حال حاضر، شهر خنت برای اجرای قانون مقابله با تخلیه غیرقانونی زباله و نصب دوربین در سطح شهر، سرمایه‌گذاری کرده است و امیدوار است دوربین‌های جدید بتوانند به دستگیری مجرمان کمک کنند. مرتکبان دفع غیرقانونی زباله در شهر خنت باید علاوه بر پرداخت جریمه ۱۲۰ یورویی، هزینه پاکسازی شهر از زباله‌ها را نیز پرداخت کنند.

مقابله با تخلیه غیرقانونی زباله در شهر خنت

کد خبر 446352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.