بیش از ۱۱۰ کیلو مواد افیونی در نائین کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۱۱۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد هادی کیان مهر، اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین با هوشیاری و هوشمندی خود حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران پس از بررسی‌های لازم دریافتند، خودروی مذکور راه پاک کن یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر است که محموله‌ای از مواد را از مرزهای شرقی بارگیری و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین عنوان کرد: در ادامه مأموران موفق شدند، در یک عملیات ضربتی، خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کرده و طی بازرسی دقیق از آن ۱۱۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

سرگرد کیان مهر با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مأموران پلیس شهرستان نائین با هوشمندی تمام راه‌های مواصلاتی را رصد کرده و اجازه جولان به مجرمان، قاچاقچیان مواد مخدر و کالا را نمی‌دهند.
 

کد خبر 446343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.