آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در ۵ مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۲۰ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و یک مورد فوتی در این بازه زمانی رخ داده است.

سید علیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۶۲ هزار و ۹۲۷ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: چهار هزار و ۱۴۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که یک نفر اهل توابع کاشان، دو نفر اهل آران و بیدگل و ۲۰ نفر اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۲۲۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری هستند که ۴۶ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و یک مورد فوت که مردی ۵۵ ساله بوده، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

وی اضافه کرد: تاکنون جواب آزمایش سه هزار و ۲۵۳ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده و حداکثر سن بیماران بستری در بخش ویژه مراکز درمانی منطقه کاشان ۸۹ سال و حداقل سن بستری ۳۰ سال است.

کد خبر 446330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.