حذف کاغذ از سایت‌های اداری شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره بر حذف کاغذ از سایت‌های اداری، شهرداری را موظف دانست اقدامات لازم جهت دستیابی به شهرداری الکترونیک و سیستم بدون کاغذ را استخراج کند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، لیلا دودمان با تاکید بر وجود بیش از یک‌هزار فرم کاغذی در شهرداری، اظهار کرد: مقرر شده است معاونت مالی و اقتصادی، اداره کل امور اداری، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کارگروه مشترکی را تشکیل داده و اقدامات لازم، موارد اصلاحی و موانع موجود در جهت دستیابی به شهرداری الکترونیک و سیستم بدون کاغذ (paper less) را استخراج کنند.

وی تصریح کرد: بر این اساس و با ارائه زمان‌بندی اجرایی طرح و تصویب در کمیسیون و همچنین طرح در صحن شورا بازه زمانی ۴۵ روزه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز انجام نیازسنجی و ارائه راهکارهای لازم تمامی زیر مجموعه‌های شهرداری را ضروری عنوان کرد و افزود: این کارگروه با حضور نماینده‌ای از کمیسیون تشکیل جلسه خواهد داد و گزارش فعالیت‌ها به صورت هفتگی به اطلاع کمیسیون خواهد رسید.

وی گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی را نیز مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: با ارائه گزارش سازمان میادین و ساماندهی مشاغل مبنی بر کنترل ورودی میدان تره‌بار و مکانیزه کردن صندوق‌های بازارچه، سامانه پرداخت و تنظیم قرارداد با شرکت جهت اجرای پروژه هوشمندسازی بررسی شد.

کد خبر 446327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.