مسی همچنان از مدیریت بارسا عصبانی است

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا که با بارتومئو به مشکل خورده است، از جدایی سوارز هم ناراحت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بارسلونا چند فصلی است با مدیریت ضعیف ماریا بارتومئو شرایط خوبی ندارد و از جدایی ستارگان گرفته تا انتخاب اشتباه مربیان بلاهایی است که مدیریت فعلی بر سر این قدرت همیشگی فوتبال اسپانیا آورده است. اخیراً هم در ماه گذشته لیونل مسی با تحقیر مقابل بایرن مونیخ و نبود پروژه موفقیت آمیز در بارسا، خواهان جدایی از این تیم شد و تمامی دنیا فوتبال را برای چند هفته به هم ریخت. در این بین برخی هم معتقدند باشگاه رفتار خوبی با اسطوره‌های خود ندارد و راه و رسم تقدیر و احترام گذاشتن به آنها را بر خلاف گذشته، از یاد برده است. موضوعی که در چند وقت اخیر نیز کاملاً آن را دیده‌ایم.

حالا در شرایطی که کومان، سرمربی جدید جدید تیم شده اعلام کرده به لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای و سومین گلزن برتر تاریخ بارسا نیازی ندارد! همین اتفاق برگ جدیدی از حواشی مدیریتی دوران بارتومئو را رقم زده و باعث ناراحتی شدید مجدد مسی و حتی شوکه شدن سوارز شده است. لوئیزیتو ابتدا با باشگاه وارد جنگ شد و نمی‌خواست تیم را ترک کند اما بعد از مدتی داستان جدایی‌اش را با طعنه زدن به آقای رئیس پذیرفت.

مسی که همچنان از مدیریت بارسا عصبانی است، پستی در فضای مجازی منتشر از دوست صمیمی‌اش خداحافظی کرد که البته نکته اصلی پیام او نشان از حمله به بارتومئو داشت. مسی در پست خود نوشته بود: قبلاً این ایده را داشتم اما امروز وارد رختکن شدم، متوجه شدم که واقعاً اتفاق افتاده. ادامه نداشتن با هم گذراندن لحظات و روز به روز با تو چه در زمین و چه در خارج از آن، چقدر سخت است. دلمان برای این روزها خیلی تنگ خواهد شد. سال‌ها، ناهارها، شام‌ها و بسیاری از چیزهایی که با هم بودیم، هرگز فراموش نخواهند شد. دیدنت با یک پیراهن دیگر و خیلی بیشتر مواجه شدن با تو عجیب خواهد بود. تو لیاقت این را نداشتی که بخاطر آنچه هستی اخراج شوی. یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ باشگاه هستی که به عنوان تیم و به صورت انفرادی به افتخارات مهمی دست یافته و نباید به این شکل فعلی اخراجت کنند، اما حقیقت این است که در این مرحله هیچ چیز من را متعجب نمی‌کند، برائت در این چالش جدید بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. خیلی دوستت دارم، خیلی دوستت دارم. به زودی می‌بینمت رفیق! "

این در حالی است که برخی بازیکنان سابق بارسا مانند نیمار و دنی آلوز هم با کامنت‌های انتقادی به عملکرد بارتومئو واکنش نشان داده و ضمن تأیید صحبت‌های مسی، برای سوارز آرزو موفقیت کردند.

کد خبر 446305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.