سرانه هر شهروند زرقانی کمتر از یک میلیون تومان است

شهردار زرقان گفت: این شهر بیش از ٣۵ هزار نفر ساکن دارد و با توجه به اینکه ٣٣ میلیارد تومان بودجه این شهر است سرانه بودجه هر شهروند زرقان کمتر از یک میلیون تومان است.

به گزارش ایمنا، غلامحسین فروزان اظهار کرد: با توجه به اینکه زرقان در سال گذشته از بخش به شهرستان ارتقا یافت از این رو برنامه ریزی مدیریت شهری در این شهرستان نیز نسبت به گذشته تغییر کرد.

وی ادامه داد: ارتقا بخش به شهرستان باعث شد اعتبارات هزینه‌ای که در این شهرستان در نظر گرفته شده شود افزایش یابد و در مدیریت شهری نیز تلاش شده تا با افزایش سرانه بودجه‌ای نقش ویژه ای در بهبود شرایط شهر زرقان ایجاد گردد.

شهردار زرقان یادآور شد: بودجه شهرستان زرقان در سال ٩٩ با افزایش قابل توجه به ٣٣ میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان رسیده این در حالی است که ٣۵ هزار نفر نیز در شهرستان زرقان اقامت دارند.

فروزان تصریح کرد: در راستای توسعه شهرستان زرقان برنامه ریزی برای توسعه این شهرستان در نظر گرفته شده و با ارتقا این بخش به شهرستان ۲۸ میلیارد تومان نیز به شهرستان در راستای کاهش آلودگی فضاهای صنعتی اعطا شد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه خدمت رسانی شهرداری به شهروندان زرقان برنامه ریزی برای فعالیت‌های عمرانی روبنایی فعالیت‌های فرهنگی ورزشی و درآمدزایی تعیین تکلیف شده و در این شهرستان در حال اجراست.

شهردار زرقان خبر از ساخت سینما در این شهر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان داد این در حالی است که در سال ٩٩ بالغ بر ١١ پروژه عظیم عمرانی در شهر زرقان به بهره برداری می‌رسد.

منبع: مهر

کد خبر 446302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.