"تکثیر" نقش‌های خلاقانه

گالری‌ها با شیوع کرونا فعالیت‌شان کمرنگ شد که حال با کنارآمدن شیوع بیماری کرونا، گالری‌ها نیز فعالیت خود را از سرگرفته و نمایشگاه‌های خود را به صورت حضوری برپا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گالری گذار به تازگی نمایشگاهی تازه به نام تکثیر را آغاز کرده است. در توضیحات این نمایشگاه آمده است: "در حال سپری کردن دوران ناباورانه‌ای هستیم. دور شدن‌هایی که هیچ کدامش به خواست و درخواست هیچ کداممان نبوده، فاصله‌ای که چشم اندازهای زیبا را ناجوانمردانه با خود ربود، اما مثل همیشه با همت و رزمی راسخ دست در دست هم دادیم و شروعی دوباره را آغاز کردیم. برای گذار از این دوران و پشت سر گذاشتن فاصله‌ها گالری گذار آغازگر فعالیت‌های خود شده است.

نمایشگاه تکثیر چاپ دستی از نقش‌هایی است که در اشکال مختلف خلق شده‌اند. این نمایشگاه مجموعه‌ای از ۷۴ اثر از فاطیما حسین نژاد، ندا جبار زاده، سهیلا اینانلو، هیچا، فاطمه سالمی، شیرین میرجمالی، هدیس اولادشهبازی، مژگان طوسی، نیلوفر نادری، مینا رشیدی، اکرم طوسی، ندا غیوری، شکیبا دادخواه، زهرا گنجی، مریم جهانی، مهدیه راد و صبا کسایی است.

آثاری که در نمایشگاه تکثیر به نمایش درآمده شامل موضوعات و عنوان‌های مختلف است که از ذهنیت هنرمند متبلور شده است

هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه در گالری گذار داشتن یک مجموعه از ۱۷ هنرمند خانم است که از صفر تا صد آثار از هنر و خلاقیت هنرمند با چاپ دستی خلق شده است. با وجود شیوع کرونا استقبال از نمایشگاه بسیار خوب است.

گفتنی است، نمایشگاه تکثیر تا ۱۱ مهرماه در گالری گذار که در اصفهان، کوچه سنگ‌تراش‌های غربی، پلاک ۱۵ واقع شده است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هرروز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری گذار میزبان هنردوستان است.

کد خبر 446294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.