توزیع ماسک رایگان بین تاکسیرانان تهران/تخفیف انجام تست کرونا برای رانندگان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از توزیع ۲۰ هزار ماسک قابل شست‌وشو بین تاکسیرانان تهران خبر داد و گفت:‌ انجام تست کرونا با تخفیف ۳۰ درصدی برای رانندگان تاکسی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا قنادان با اشاره به وضعیت تاکسیرانان تهران در موج سوم کرونا اظهار کرد: ۲۰ هزار ماسک قابل شست‌وشو توسط سازمان تاکسیرانی تهیه شده و از چند روز گذشته بین تاکسیرانان تهران در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه تهیه ماسک و اقلام بهداشتی برای بسیاری از تاکسیرانان مشکل است، گفت: توزیع ماسک‌های رایگان بین رانندگان در روزهای آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از انجام تست کرونا برای رانندگان تاکسی از طریق ثبت‌نام در سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان خبر داد و گفت: تست کرونا برای رانندگان با تخفیف ویژه انجام می‌گیرد و با ثبت‌نام از طریق سایت مربوطه معطلی برای انجام تست نیز بسیار اندک خواهد بود.

وی گفت: تاکسیرانان و خانواده آنها می‌توانند با ثبت نام در باشگاه رفاه تاکسیران از امکانات و خدمات مشاوره، معاینات پزشکی و خون‌گیری در زمینه آزمایشات آنتی‌بادی کووید ۱۹ بهره‌مند شوند.

قنادان خاطرنشان کرد: هزینه تست به صورت آزاد حدود ۱۵۱ هزار تومان است که با تخفیف ۳۳ درصدی برای تاکسیرانان و خانواده آنها در مراکز مربوطه که در سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان نیز ذکر شده انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی تهران در مورد آمار مسافران تاکسی در تهران گفت: آمار مسافران تاکسی با شیوع ویروس کرونا حدود ۵۰ درصد کمتر از قبل شده است.

منبع: فارس

کد خبر 446270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.