مرگ ۱۲ هزار تهرانی در نتیجه مدیریت قطره‌چکانی کرونا

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: شیوه قطره چکانی کنترل کووید١٩، منجر به مرگ حدود ١٢ هزار تهرانی و ٢٥ هزار ایرانی بی‌دفاع شد

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید خداکرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "بارها در همین صفحه در مورد فاجعه کرونا ویروس در کشور و بالاخص تهران هشدار داده شد و البته مورد اعتراض برخی نهادها قرار گرفت اما آگاهی بخشی، شفاف سازی و اعلام ابعاد اپیدمی، یک وظیفه ملی برای حفاظت از سلامت شهروندان است.

شوربختانه همانطور که اپیدمیولوژیست‌ها پیش‌بینی کرده بودند، شیوه قطره چکانی کنترل کووید١٩، منجر به مرگ حدود ١٢ هزار تهرانی و ٢٥ هزار ایرانی بی‌دفاع شد (اینها عدد نیست جان‌های شیرینی است که از دست رفت و می‌رود).

️این در در حالی است که هنوز تبعات اجتماعی، روحی روانی و اقتصادی این تراژدی دهشتناک بر خانواده قربانیان کرونا ویروس و مردمی که در شرایط تحریم و بی‌تدبیری‌های مدیریتی و مرگ بر این و آن گفتن‌های بیهوده و تشنج‌زا، رنج و عذابی مضاعف را به دوش می‌کشند، هویدا نشده است.

کمیته سلامت شورای شهر تهران همراه با شهروندان تقاضا دارد تا: کرونا را جدی بگیریم، ماسک بزنیم، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم، جز در وضعیت اورژانس به مطب‌ها و مراکز درمانی مراجعه نکنیم، مهمانی را بگذاریم برای بعد، اربعین را در خانه بمانیم و از امام حسین علیه السلام بخواهیم شر این بیماری را از سر مردم جهان کوتاه کند. "

کد خبر 446258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.