روزنامه‌های ورزشی ۵ مهر؛ رویای سرخابی فتح آسیا ۲۰۲۰

سرانجام پرسپولیس و استقلال با پیروزی‌های مقتدرانه مقابل الشارجه و الاهلی، نمایندگان ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفتند و امید تمام/*-+-* فوتبال دوستان ایرانی ین بار به سرخابی‌ها معطوف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۵ مهرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "حمله استقلال به لشکر ازبک‌ها" به مصاف حساس استقلال و پاختاکور ازبکستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، مصافی که شاگردان نامجو مطلق در آن از شانس خوبی برای پیروزی برخوردار هستند.

"گل" با عنوان"شجاع به ایران باز نمی‌گردد" مدعی شد با کم کاری مدیران پرسپولیس در پرونده تمدید با شجاع خلیل زاده این بازیکن با وجود داشتن قرارداد در سودای ترانسفر شدن قرار دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "رؤیای فتح آسیا ۲۰۲۰ در جدال نابرابر" به صعود پرسپولیس و استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان پرداخت، جایی که دو نماینده ایران در بین ارزان‌ترین تیم‌های قاره در این مرحله لقب می‌گیرند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "صعود استقلال و پرسپولیس راهی برای تسویه حساب با طلبکاران" به درآمد ۴۳۰ هزار دلاری سرخابی‌ها در آسیا با صعود از مرحله گروهی پرداخت، پاداشی که با صعود به مراحل بالاتر می‌تواند بخشی از بدهی‌های سنگین این دو باشگاه را حل کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"پرسپولیس علیه سد میزبان" به تقابل فردای پرسپولیس و السد قطر پرداخت، رقابتی که با توجه به حذف تمام نمایندگان قطر و چشم بستن امید قطری‌ها به شگردان ژاوی برای سرخ‌پوشان بسیار سخت خواهد بود.

"شوت" با عنوان "تصادف شدید امیر حسین صادقی" به تصادف شدید بازیکن سابق استقلال پرداخت، کسی که همه فوتبال دوستان آرزوی سلامتی او را می‌کنند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"برد داریم تا برد" با پیروزی مقتدرانه پرسپولیس مقابل الشارجه به کری خوانی رقیب سنتی سرخ‌پوشان پرداخت، دو تیمی که حالا تنها امیدها و نمایندگان ایران در آسیا لقب می‌گیرند.

"صدای سپاهان" با عنوان "برای هدیه به هواداران از این هفته حسابی تلاش می‌کنیم" به اظهارات محمدرضا ساکت مدیرعامل محبوب سپاهانی‌ها پرداخت، کسی که با حضور او امید به احیای قدرت سپاهان بسیار بالا است.

کد خبر 446239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.