گوشی نوکیا ۷.۳ چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی نوکیا ۷.۳ به تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ مجهز است و از دوربین چهارگانه با طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی نوکیا ۷.۳ شباهت بسیار زیادی به نوکیا ۸.۳ دارد؛ تفاوت اصلی دو گوشی این است که نوکیا ۷.۳ به تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ مجهز است در حالی که گوشی نوکیا ۸.۳ از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که گوشی نوکیا ۷.۳ اولین محصولی باشد که به این تراشه مجهز شده است. اسنپدراگون ۶۹۰ به عنوان جدیدترین تراشه شرکت کوالکام در نظر گرفته می‌شود و مانند مدل‌های به روز سری ۷ و ۸ اسنپدراگون از مودم ۵G برخوردار است.

صفحه نمایش ۶.۵ اینچی گوشی نوکیا ۷.۳ از نوع FHD+ است و یک بریدگی در سمت چپ و بالای آن قرار دارد که از دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی گوشی میزبانی می‌کند. دوربین چهارگانه نیز با طراحی دایره‌ای شکل در پنل پشتی این گوشی واقع شده است. شرکت نوکیا به جای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی از دوربینی با رزولوشن پایین‌تر ۴۸ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کرده است.

نوکیا ۷.۳ دارای درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند با استفاده از باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این گوشی به فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی مجهز است. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ دسترسی این محصول وجود ندارد.

کد خبر 446212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.