ورود دادستانی کل کشور برای رفع مشکل تولید کننده ایرانی

معاون قضایی دادستان کل کشور از ورود دادستانی برای رفع مشکل یکی از تولید کنندگان ایرانی خبر داد و گفت: ظرف هفته آینده علّل بروز این پیشامد در دادستانی کل کشور بررسی و چنانچه ردّی از تخلف دستگاه یا مدیری بدست آید، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، سعید عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: در پی انتشار وسیع کلیپ از تولید کننده ورشکسته در فضای مجازی، موضوع بلافاصله به دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صمت ارجاع شد. در همین راستا دبیر ستاد روز چهارشنبه با دعوت از آقای «کلیددارزاده»، مشکلات این تولید کننده را استماع کرد.

وی ادامه داد: ظرف هفته آینده علّل بروز این پیشامد در دادستانی کل کشور بررسی و چنانچه ردّی از تخلف دستگاه یا مدیری به دست آید، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

روز گذشته کلیپی از سید مهدی کلیددارزاده در فضای مجازی پخش شد که جمعی از مسئولان را بر آن داشت تا مشکل این تولید کننده را برطرف کنند. وی در این کلیپ از مشکلاتی که پیش روی تولید کنندگان قرار دارد می‌گوید و عنوان دارد که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به وی ضرر زدند و باعث تخریب کارخانه اش شدند.

کد خبر 446197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.