آخرین آمار ابتلاء و فوتی‌های مبتلا به کرونا در چهارم مهر

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ چهارم مهرماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ جمعه چهارم مهرماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور سه هزار و ۵۶۳ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۴۳۹ هزار و ۸۸۲ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۳۶۹ هزار و ۸۴۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۲۰۷ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۲۵ هزار و ۲۲۲ نفر جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۷۰۸ مورد، بستری‌های بیمارستانی به شمار می‌آیند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: چهار هزار و ۲۳ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون سه میلیون و ۸۷۹ هزار و ۶۴۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 446188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    13 3
    این افزایش آمار از برکت نفوس وزیر محترم آموزش هست. البته آموزش و پرورش میگن که اگه اتفاقی برای دانش آموز بیفته میگیم بیرون از مدرسه مبتلا شده مثل دانش آموز بیچاره گتوندی.
    • گودرزی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      4 10
      نه والا ربطی باز شدن مدرسه ها نداره. مدارس که تعطیل هم بود بچه ها تو کوچه و خیابونابدون هیچگونه مراقبت بهداشتی تو سر و کله هم بودن..این چیزا رو کارکنان آموزش وپرورش و معلمامیگن که همچنان خوش بحالشون بشه و سر کار نرن..آمار جدید بخاطر محرمه
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
      0 0
      سلام بخاطر بازگشایی مدارس هست بالاخره ده نفر تو یه کلاسم باشن بازم یادشون میره رعایت کامل کنن مخصوصا بچه ها
  • ص IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    1 5
    خوب
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    7 2
    ای بابا همش تقصیر دولته؟..... نه خداییش خیلی هاشم تقصیر اون ملتی است که جاده شمالو بغل کرده بودن وداشت حوصله شون سر میرفت و ادعاکردن کرونا نمیگیرن،،،اموزش و پرورش از ا ل گفت اجباری نیست میتونستین نرین ،،،،
  • رضا معاوی ابادان IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    8 2
    آرزوی سلامتی و توفیق برای یکایک مجاهدان کادر درمان خدا قوت دست یکایک شما عزیزان را می بوسم
  • زهرا IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    6 2
    مدارس باید تعطیل باشه سفرها کنسل دانشگاه‌ها هم مجازی وگرنه این معضل تمومی نداره
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    2 0
    امار هم مربوط به مراسمات محرم وهم بخاطر باز گشایی مدرسه هاست یکی از آشناها ی ما معلم تو ناحیه ۵ اصفهانه بهمراه ۵ تا از همکارانش کرونا گرفتن توی خمینی شهر هم به خاطر مراسمات محرم کرونا بیداد میکنه چیزیه که روز با چشم خودمون میبینیم