نویدکیا برای حضور در لیگ برتر باید تیم را بشناسد

یک کارشناس فوتبال گفت: از دیدگاه من محرم برای اینکه بخواهد در لیگ و سال های آینده در سپاهان مربیگری کند باید تیم را بشناسد.این مربی برای صعود به مسابقات آسیایی آمده بود اما تیم های النصر و السد روی کاغذ از لحاظ قیمت خیلی از سپاهان بالا تر بودند که ارزش آن تیم هارا بالا برده بود و جنگ برابری نداشتند.

کریم قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی سپاهان و السد، اظهار کرد: در این مسابقه سپاهان بازی را به وسط زمین آورده بود و با حملات سریع به گل حریف نزدیک می‌شد که کمک بزرگی به این تیم کرد. سپاهان تا آخرین لحظه موقعیت ایجاد کرد و اجازه نداد السد خطر زیادی برای آنها ایجاد کند. در کل بازی قابل قبولی انجام دادند و تنها روی یک اشتباه فردی گل دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه محرم نویدکیا قصد شناخت از تیم را داشت، تصریح کرد: از دیدگاه من محرم برای اینکه بخواهد در لیگ و سال‌های آینده در سپاهان مربیگری کند باید تیم را بشناسد. این مربی برای صعود به مسابقات آسیایی آمده بود اما تیم‌های النصر و السد روی کاغذ از لحاظ قیمت خیلی از سپاهان بالاتر بودند که ارزش آن تیم‌ها را بالا برده بود و جنگ برابری نداشتند.

این کارشناس فوتبال در خصوص بازیکنان جوان اصفهانی، خاطر نشان کرد: سپاهان و فولاد از یک آکادمی قوی در کشور برخور دارند که می‌تواند به تیم اصلی این دو باشگاه کمک کند. استفاده و تزریق جوانان اصفهانی به تیم خوب است، اما حرف اول را در فوتبال نتیجه می‌زند. با توجه به اینکه سپاهان در دوبازی آخر خود شانسی برای صعود نداشت از جوانان استفاده کرد که تجربه خوبی برای آنها بود، ولی در فوتبال روز دنیا بازیکن بومی یا غیر بومی تأثیری ندارد و تنها پشتیبان خوبی برای تیم است.

قنبری با بیان اینکه دروازه بانی پست حساسی است، گفت: در اصفهان و سپاهان مربی‌های دروازه بان خوبی وجود دارد که می‌توانند به تیم اصلی و دیگر تیم‌ها کمک کنند. رحمان احمدی باید تجربه کسب کند زیرا به جز جوانی تجربه هم نیاز است تا به دروازه بان منتقل شود.

 

کد خبر 446180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.