بایرن مونیخ و باز هم جام؛ این‌بار سوپرجام

تیم فوتبال بایرن مونیخ که این روزها دوران فوق العاده ای را زیر نظر فلیک سپری می‌کند و با شکست سویا فاتح سوپرجام اروپا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته پنجشنبه سوم مهر ماه، فینال سوپرجام فوتبال اروپا بین بایرن مونیخ و سویا برگزار شد.

میزبان بازی دیشب ورزشگاه پوشکاش شهر بوداپست مجارستان و قضاوت این دیدار حساس هم بر عهده آنتونی تیلر انگلیسی بود.
مونیخی‌ها با هدایت فلیک مقتدرانه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و سه گانه فوتبال اروپا را کسب کرده بودند و سویا هم با لوپتگی بر بام لیگ اروپا ایستاده بود.

بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپا از سد پاری سن ژرمن فرانسه بلند پرواز عبور کرده بود و اسپانیایی‌ها هم با غلبه بر اینتر کونته فاتح لیگ اروپا شدند.

شب گذشته دیدار دو قهرمان در قالب سوپرجام اروپا آغاز شد. سویا ابتدا با گل اوکامپوس از روی نقطه پنالتی پیش افتاد، اما طولی نکشید که گورتزکا دقیقه ۳۴ بازی را مساوی کرد.

باواریایی‌ها در ادامه توسط لوا دقیقه ۵۱ گل دوم را زدند اما VAR آن را رد کرد. هر دو تیم به حملات ادامه دادند اما دروازه هر دو تیم بسته ماند و بازی راهی وقت اضافه شد.

در دقیقه ۱۰۴ وقت اضافه اول بود که خاوی مارتینر که در دقیقه ۹۹ به جای هرناندز به بازی آمده بود توپ را برای بار دوم وارد دروازه بوئنو و نماینده اسپانیایی کرد تا تیمش جلو بیوفتد.

شاگردان لوپتگی که مقاومت جانانه ای مقابل قهرمان آلمان داشتند تلاش را چند برابر کردند تا جام را به راحتی از دست ندهند، اما راه به جایی نبردند و پسران بی نظیر فلیک به فتح جام‌ها ادامه دادند.

با این شکست مطمئناً چیزی از ارزش‌های تیم خوب لوپتگی کم نمی‌شود و حالا سویا آماده می‌شود تا لیگ داخلی را با قدرت شروع کند و فصل تازه ای را در تاریخ خود ورق بزند.
بایرن هم در آلمان هفته اول شال که را با ۸ گل له کرده است.

کد خبر 446167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.