ابتلای ۶ دانش‌آموز گلپایگانی به کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان از مبتلا شدن شش دانش آموز به بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد گفت: نگران روزهای پیش رو در شهرستان گلپایگان هستیم و می‌ترسیم میران شیوع این بیماری افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون حدود سه هزار نمونه‌گیری انجام شده که از این تعداد ۴۰۰ مورد مربوط به بیماران بستری و مابقی مربوط به بیماران سرپایی بوده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان تاکنون تست ۸۰۰ نفر مثبت بوده است که از این تعداد ۶۶۰ نفر بیمار سرپایی بودند، گفت: در یک هفته گذشته ۸۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند که بررسی وضعیت آنان نشان می‌دهد سن ابتلاء کاهش و شدت بیماری زیاد بوده است، در دو هفته گذشته ۴۰ نفر بستری شدند که ۳۰ درصد آن‌ها زیر ۶۰ سال سن داشتند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان از ابتلای شش دانش‌آموز این شهرستان به بیماری کرونا خبر داد و افزود: ۷۰ دانش‌آموز در معرض تماس با افراد مشکوک به بیماری کرونا بوده‌اند که به آموزش و پرورش نیز اطلاع داده‌ایم.

رستمی تأکید کرد: شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در تجمعات بپرهیزند، ماسک زدن را جدی بگیرند چون نگران روزهای پیش رو در شهرستان گلپایگان هستیم و می‌ترسیم این بیماری به سرعت اوج خود برسد.

وی با بیان اینکه به افراد بالای ۶۰ سال و مادران باردار واکسن آنفولانزا به صورت رایگان تزریق می‌شود، خاطرنشان کرد: جراحی‌های غیرضروری در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان کنسل شده است تا ظرفیت تخت‌های بیمارستانی را افزایش دهیم.

کد خبر 446148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.