فعالیت دوباره جمعه بازار زنجان/ آتش‌سوزی در نهالستان شهرداری

در این بسته خبری از حمایتش هرداری گرگان از تولید داخل تا ساماندهی نیروهای شهرداری ساری و مسدودیت پل اصلی تالش به مدت دو هفته را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

فعالیت دوباره جمعه بازار زنجان

حبیب ملایی یگانه، شهردار زنجان با اشاره به ایجاد بازارچه‌های دائمی و روز برای بهبود کسب و کار گفت: شهرداری به دنبال فعالیت دوباره جمعه بازار است.

تدوین اطلس تصادفات شهر قزوین

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از تهیه و تدوین اطلس تصادفات این شهر طی تحلیل و همکاری مشترک میان شهرداری و پلیس خبر داد.

نهالستان شهرداری در آتش بی احتیاطی سوخت
مجید گریوانی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت: نهالستان شهرداری در منطقه محمد علی پهلوان بر اثر خطای عمدی دچار حریق گسترده شد.

اعزام آتش نشانان آستارا به ۱۸۷ مأموریت

بابک لطف جویی، سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا گفت: آتش نشانان این شهر در شش ماه نخست امسال به ۱۸۷ مورد مأموریت اطفای حریق و خدمات ایمنی اعزام شدند.

شهرداری گرگان از تولید داخل حمایت می‌کند

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان با اشاره به راهبرد ویژه این شهرداری، گفت: یکی از اتفاقات خوب در شهر گرگان، راه اندازی بازارچه‌های کوچک برای ارائه تولیدات داخل به ویژه تولیدات زنان سرپرست خانوار، بوده است.

بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی فردیس

مجتبی قاسمی، رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر فردیس حمایتی همه جانبه از شهردار منتخب خود خواهد داشت، گفت: در سال پایانی شورا، مردم شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های مدیریت شهری در تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی در سطح شهر فردیس خواهند بود.

پل اصلی تالش به مدت دو هفته مسدود است

شهرام غنی زاده، شهردار تالش گفت: به دلیل بارش شدید باران و طغیان رودخانه گرگان رود دو عدد از پایه‌های اصلی پل بزرگ این شهر در مسیر جاده تالش به آستارا و بالعکس دچار آسیب شده و به علت ترمیم آن‌ها، حدود دو هفته مسیر پل مسدود خواهد بود.

ساماندهی نیروهای شهرداری ساری

علیرضا باقریان، معاون توسعه و مدیریت و منابع شهرداری ساری از ساماندهی نیروهای شهرداری خبر داد و گفت: هیچ نیروی بدون تکلیف در شهرداری نداریم.

کد خبر 446139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.