دستگاه‌ها برای تحقق حقوق شهروندی با شهرداری همکاری کنند

شهردار خرم‌آباد گفت: برای ارائه خدمات شهری مناسب به مساعدت و مشارکت شهروندان و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریفی‌مقدم در جلسه فصلی حقوق شهروندی با بیان اینکه برای رفع ترافیک شهری طرح‌های موفقی اجرا شده است، اظهار کرد: مسئولیت شورای ترافیک شهرها به عهده فرمانداران است و شهرداری صرفاً مصوبات این شورا را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان فن‌آوری اطلاعات شهرداری طرح‌های مختلفی را برای الکترونیکی کردن خدمات شهرداری انجام داده است، خاطرنشان کرد: شهروندان گاه برای پرداخت عوارض دچار مشکل می‌شدند که با تلاش کارکنان شهرداری این مشکلات رفع شده است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه تنوع خدمت در شهرداری زیاد است، اظهار کرد: به دنبال صدور پروانه ساختمانی و پایان کار به صورت الکترونیکی هستیم و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

شریفی‌مقدم اضافه کرد: با انجام این کار، شهروندان به راحتی می‌توانند چنین خدماتی را با دسترسی آسان‌تر دریافت کنند.

وی به فعالیت ۲۴ ساعته سامانه رسیدگی به مشکلات شهروندان اشاره کرد و گفت: از طریق این سامانه مشکلات و معضلات اداری و خدماتی دریافت و پس از رسیدگی، نتیجه آن به فرد تماس گیرنده ارائه می‌شود.

شهردار خرم‌آباد از خدمات شهرداری در راستای تحقق حقوق شهروندی را نصب دستگاه‌های پرداخت الکترونیکی در تاکسی‌ها برشمرد و عنوان کرد: این کار توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری انجام شده و در انواع مختلف تاکسی‌های شهری نصب شده است.

شریفی‌مقدم با اشاره به برنامه‌های ملاقات‌های عمومی، گفت: در راستای حقوق شهروندی این کار در هر زمان ممکن انجام می‌شود.

کد خبر 446130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.