آمادگی‌ام برای کسب مقام اولی کافی بود / نمی‌توان زندگی را متوقف کرد

ملی پوش کایاک اسلالوم ایران گفت: در زمان قرنطینه مانند همه در خانه تمرین کردم و حدود ۳ هفته بود که تمرینات خود در رودخانه را شروع کرده بودم. آمادگی صد در صدی نداشتم اما خداراشکر به اندازه‌ای بود که مقام اول را به دست بیاورم.

رکسانا رازقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: امسال اولین مسابقه‌ای بود که فدراسیون قایقرانی برگزار کرد و کیفیت فنی آن همانند سال گذشته بود و تفاوتی نداشت و حتی تا حدودی بهتر و منظم‌تر نیز برگزار شد. به دلیل ویروس کرونا از تعداد داوران کمتری استفاده شد و اکثر داوران نیز ساکن تهران بودند که رفت و آمد کمتری داشته باشند.

وی در ارتباط با برگزاری مسابقات افزود: برای برگزاری مسابقات وزارت ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیرنده بودند و فکرمی‌کردند خطری ما را تهدید نمی‌کند و ما در سطحی نبودیم که برای این موضوع تصمیم بگیریم. نمی‌توان زندگی را متوقف کرد و به زودی مسابقات کسب سهیمه المپیک را پیش رو داشتیم و باید مسابقات را برگزار می‌کردیم.

نفر اول مسابقات کایاک اسلالوم ایران ادامه داد: باید این شرایط را بپذیریم و به این زندگی ادامه داهیم. در زمان قرنطینه مانند همه در خانه تمرین کردم و حدود ۳ هفته بود که تمرینات خود در رودخانه را شروع کرده بودم. آمادگی صد در صدی نداشتم اما خدا را شکر به اندازه‌ای بود که مقام اول را به دست بیاورم.

رازقیان همچنین افزود: چندسالی است که به دلیل قبول شدن در دانشگاه تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کنم و زمان‌هایی در سال در استان چهارمحال و بختیاری تمرین می‌کنم.
ملی پوش کایاک ایران خاطرنشان کرد: مسابقات بعدی ما کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا است که باید منتظر جواب فدراسیون مبنی بر اعزام کردن ورزشکاران باشیم.

کد خبر 446120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.