آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در سوم  مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۳۷ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و مورد فوتی در این بازه زمانی رخ نداده است.

سید علیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۶۲ هزار و ۳۲۴ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: چهار هزار و ۸۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که یک نفر اهل آران و بیدگل، یک نفر اهل نطنز و ۳۷ نفر اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۲۱۰ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری هستند که ۳۵ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته رخ نداده است.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن ۷۸ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش سه هزار و ۱۸۵ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده و حداکثر سن بیمار بستری در بخش ویژه مراکز درمانی منطقه کاشان ۸۵ سال و حداقل سن بستری هشت سال است.

کد خبر 446119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.