ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۴ گنبدکاووس افتتاح می‌شود

شهردار گنبدکاووس گفت: از محل اعتبارات بازآفرینی شهری در کشور ساختمان آتش‌نشانی شماره چهار در محله «بدلجه» در حال احداث بوده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، منصور طعنه‌گنبدی اظهار کرد: چهار محله آسیب‌پذیر «سیدآباد»، «بدلجه»، «مدرسی» و «چای بوئین» از سوی بازآفرینی شهری کشور به عنوان بافت‌های فرسوده و ناکارآمد مورد توجه بوده و فعالیت‌های عمرانی در این محلات در حال انجام است.

وی تصریح کرد: احداث جاده سلامت از انتهای خیابان «علوی» تا «پل گدم‌آباد» با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در حال انجام است که به صورت نقدی به‌حساب شهرداری واریز شده است.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همچنین برای بهسازی معابر محله «مدرسی» مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان از محل بازآفرینی شهری کشور تخصیص یافته که برای استفاده حداکثری از این اعتبار این مبلغ صرف خرید قیر شد.

طعنه‌گنبدی ادامه داد: همچنین از محل اعتبارات تملک‌دارایی و بازآفرینی شهری در کشور ۵۰۰ میلیون تومان برای تأسیسات روشنایی محله «مدرسی» تخصیص یافته که در حال اجرا پروژه هستیم.

وی با اشاره به بافت‌های فرسوده در حوزه شهری گنبدکاووس گفت: متقاضیان ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده ضمن تخفیف ۵۰ درصدی عوارض پروانه ساخت، پروانه ساخت یک طبقه مازاد بر طرح تفضیلی هم صادر می‌شود.

شهردار گنبدکاووس تصریح کرد: از محل بازآفرینی شهری در کشور مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای احداث ساختمان آتش‌نشانی شماره چهار گنبدکاووس تخصیص یافته که این ساختمان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و با افتتاح این ساختمان شمال و شرق شهر از خدمات سریع‌تر اتش‌نشانی برخوردار می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 446107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.