لوئیزیتو هم تیمی کاستا؛ خط حمله خشن شکل گرفت

مهاجم اروگوئه‌ای بارسا پس از شش سال موفق دل جمع آبی اناری‌ها، شب گذشته باتایید رسمی به آتلتیکو مادرید پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از شکست سنگین آبی اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، سران این باشگاه کیکه ستین را اخراج کردند و رونالد کومان هلندی را روی هدایت تیمشان آوردند.

این مربی در بدو ورودش با خط کشیدن روی نام تعدادی از بازیکنان، به آن‌ها اعلام کرد به آن‌ها نیازی ندارد و باید به دنبال تیمی دیگر برای ادامه فوتبال حرفه ای خود باشند.

یکی از این بازیکنان مهم که کومان به او نیازی ندارد لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای است. او که سومین گلزن برتر تاریخ بارسا و یکی از مهاجمان فوق العاده حال حاضر جهان است، از این تصمیم شوکه شد.

با این اتفاق سیل پیشنهادات تیم‌های بزرگ به سمت او روانه شد اما بارسا اعلام کرده بود این بازیکن به رقیب‌های مستقیم و قدرتمندی مثل رئال مادرید منچستر سیتی، یونایتد و.... نمی‌تواند بپیوندد.

اخیراً هم آتلتیکو مادرید به سوارز پیشنهاد قراردادی دو ساله داده اما سران بارسا باز هم اعلام کردند لوئیز به روخی بلانکوس (لقب آتلتیکو) هم نمی‌تواند ترانسفر شود

سوارز هم از بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا عصبانی شد صراحتاً به او اعلام کرد یا باید مجوز حضور او به تیم مادریدی را بدهد یا در بارسا می‌ماند و حتی اگر کل فصل نیمکت نشین شود.

بارتومئو هم در جلسه‌ای که با وکلای مهاجم اروگوئه ای تیمش داشته به آن‌ها اعلام کرده این بازیکن باید نصف ۱۴ میلیون یورو دستمزد سال آینده را ببخشد و ضمن اینکه اجازه نمی‌دهد رایگان تیم را ترک کند.

با توجه به اینکه رسانه‌های معتبر دنیا خبر از علاقه جدی سیمئونه به سوارز دادند، بالاخره شب گذشته اکانت رسمی باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه و کلیپی در شبکه‌های اجتماعی، این خبر را تأیید کرد و از زحمات لوئیز سوارز تشکر کرد.

قرار بر این شد که لوئیزیتو با شش میلیون بند متغییرات از بارسا جدا شود و به صورت کامل رایگان تیم را ترک نمی‌کند و بارسا نباید از این بابت ناراحتی و نگرانی داشته باشد.

حالا با پیوستن سوارز به آتلتی، فصل آینده می‌توانیم شاهد خشن‌ترین خط حمله باشیم، چرا که سوارز در کنار کاستا که مثل مهاجم اروگوئه ای سابقه خشنی در درگیری‌های درون زمین دارد، به میدان می‌رود.

کد خبر 446105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.